اقتصادی

حدادی: افزایش قیمت اینترنت مشکلات جدی برای کف جامعه ایجاد می کند

حدادی: افزایش قیمت اینترنت مشکلات جدی برای کف جامعه ایجاد می کند

عضو شوراي امور داخله و شوراي مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد: گران شدن اينترنت مشكلات جدي را براي عموم به ويژه جامعه جوان و تحصيلكرده در امر پژوهش ايجاد مي كند.

علی حدادی در گفت وگو با دنیای 77، با انتقاد از گران شدن اینترنت و کاهش کیفیت آن، اظهار کرد: آنچه امروز اهمیت دارد دسترسی عموم مردم به ویژه دانشجویان و پژوهشگران به اینترنت است. توسعه و گسترش اینترنت و ارتقای کیفیت آن یک نیاز اجتناب ناپذیر است. اما افزایش قیمت اینترنت با وجود مشکلات زندگی و معیشتی انسان کار درستی نیست. ما باید در این زمینه جامع باشیم و اقشار مختلف جامعه به ویژه دانشجویان، پژوهشگران، فرهیختگان و سایر اقشار را در نظر بگیریم.

ما باید به ته جامعه نگاه کنیم

وی افزود: در شرایط فعلی همانطور که باید از افزایش قیمت همه محصولات خودداری کنیم، افزایش قیمت اینترنت نیز غیرقابل قبول است. باید به مشکلات جامعه نگاه کنیم. افزایش قیمت اینترنت مشکلات جدی را برای مردم به ویژه جوامع جوان و تحصیل کرده ایجاد خواهد کرد.

نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ، چهارباغ و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش قیمت اینترنت کافی نیست، کشور ما باید پوشش گسترده خود را با کیفیت مطلوب پوشش دهد. امروزه در روستاهای مختلف کشور با مشکل دسترسی به پهنای باند اینترنت مواجه هستیم. انتظار می رود وزارت ارتباطات بدون پیروی از سیاست قیمت گذاری، رویکردی جامع به کیفیت و توسعه پوشش اینترنتی داشته باشد.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا