عمومی

تأسیس ایستگاه درمانی در جوار مسجد جوادالامه در خرم آباد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، رضا داوری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وی روز یکشنبه مسجد جوادالامه داشت. رویدادها تعطیلات ملی و مذهبی قسمت اول فعالیت های اصلی مسجد کار آموزشی است و رشد و آموزش نیروهای نوجوان به ویژه معادل انقلاب اسلامی یکی از اصلی ترین فعالیت های آن است.

در نزدیکی مسجد یک مرکز بهداشت مستقر کنید

وی گفت: تشریفات ، کار خیرین ، کمکهای ماهانه به خانواده های کم درآمد ، یادبود شهدا ، یادبود فعالیت های پژوهشی ، فعالیت های جهادی از جمله بحث سیل ، بازسازی و بهسازی خانه های بسیاری از افراد فقیر شناسایی شده است. مجموعه و علاوه بر توزیع منابع مورد نیاز خانواده های سیلاب ، غذای گرم در منطقه سیل تهیه می شود.

تأسیس ایستگاه درمانی در جوار مسجد جوادالامه در خرم آباد - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

فرمانده پایگاه بسیج منتظر مسجد حضرت جوادالامه در كوزرآباد افزود: تاج آنها آمدند سر کار.

دیوی بگویید که در روزهای اول هشتم باید در دهم اسفند بگویید بد بو نقص و سدفونی ما به خطوط شلوغی رسیدیم ، وی گفت: “قبل از اینکه وارد دستگاه های دیگر شویم ، سعی کردیم از محله به خانه برگردیم.” بد بو ضد موتور و تیم سوارکاری را ضد عفونی کنید.

تأسیس ایستگاه درمانی در جوار مسجد جوادالامه در خرم آباد - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

البته از آنجا که ما یک ایستگاه بهداشتی را در جوار مسجد راه اندازی کرده ایم و وسایل نقلیه عبوری را ضد عفونی کرده ایم ، همچنین بین 2،000 ماسک بین خودروها توزیع شده است. تاج آنها در شرایط اقتصادی سخت تری قرار دارند ، مانند خانواده های کارگران بسته های مراقبت های بهداشتی ، از جمله برنج ، روغن ، سویا ، گوشت ، مرغ ، الکل ، دستکش و ماسک.

ضد عفونی حومه شهری

فرمانده پایگاه بسیج منتظر مسجد حضرت جوادالامه (عج) در كوزرآباد گفت: سومین مهمان كارگاه آبمیوه در روز تولد سیدالشهدا تجارت ما یک سیستم طبیعی را پیاده سازی کرده ایم و نیم لیتر را برای بیماران در مرکز شهر خرم آباد که مرکز بیمارستان های عشایری است آماده کرده ایم و همچنان به این کار ادامه می دهیم.

تأسیس ایستگاه درمانی در جوار مسجد جوادالامه در خرم آباد - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

داوری با اشاره به اینکه 40 خانواده بسته های بهداشتی و غذایی در بین خانواده های نیازمند توزیع شده است ، گفت: “با شروع اسکن نذور قربانی ، هزینه های جشن مرکزی شعبان را جمع آوری کرده ایم و 40 بسته دیگر را در بین خانواده های نیازمند توزیع کرده ایم.”

وی توضیح داد: آنها حدود 1000 ماده ضد عفونی کننده سطحی را در قفسه ها توزیع کرده اند ، از جمله علی آباد ، گل سفید و بازارچه. آن را به دست گرفته است.

تأسیس ایستگاه درمانی در جوار مسجد جوادالامه در خرم آباد - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

فرمانده پایگاه بسیج که منتظر مسجد حضرت جوادالاییمه خرم آباد بود ، یادآور شد: در بحث بحث در مورد ضد عفونی محلات ، حدود 6000 لیتر مواد ضد عفونی کننده در کمک خیرین استفاده شده است.

داوری اظهار داشت: با توجه به اینکه در مناطق فقیرنشین کار می کنیم ، انتظار داریم با وجود فقیر بودن ، توجه بیشتری به مردم این محله ها داشته باشیم. تاج آنها با مشکلات بیشتری روبرو شدند.

دکمه بازگشت به بالا