استانی

برگزاری جشنواره «سردار بصیرت»/ اعطای جایزه ویژه «مرد میدان» به اقدام جهادی برتر

برگزاری جشنواره «سردار بصیرت»/ اعطای جایزه ویژه «مرد میدان» به اقدام جهادی برتر

دنیای 77/ گلستان رئیس جهاد دانشگاهی گلستان، سردار حاج قاسم سلیمانی در دومین سالگرد شهادت ویژه برنامه این سازمان گفت: جشنواره علمی، فرهنگی و رسانه ای «سردار بصیرت» با هدف ترویج فرهنگ برگزار می شود. شهادت و شعور جهادی.

ابراهیم شهبازی در گفت وگو با دنیای 77، با اشاره به دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ایام منتهی به دهه بصیرت، اظهار کرد: پریدم.

وی با بیان اینکه سالروز شهادت سردار شهید سلیمانی بهترین فرصت برای گسترش فرهنگ و شعور جهادی است، افزود: ما نهادینه شده ایم.

رئیس جهاددانشگاهی واحد گلستان با تاکید بر اینکه زیرده فرهنگی این مجموعه بصیرتی و برنامه های ویژه ای را برای گرامیداشت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی طراحی کرده است، خاطرنشان کرد: مهمترین برنامه ما در این ایام بصیرت است.

شهبازی با اعلام این جشنواره در 17 آذرماه گفت: این جشنواره در دو بخش اصلی و فرعی برگزار می‌شود که بخش‌های اصلی مسابقه علم، ادب، فرهنگ و رسانه است.

وی محوریت زیربخش جشنواره را تجلیل از اقدام جهادی برتر دانشجویان و گروه های مردمی دانست و خاطرنشان کرد: در این بخش به فرد یا گروهی که قدم مهمی برداشته است، جایزه مرد میدان اهدا می شود. برای حل مشکل شعور جهادی..

رئیس جهاددانشگاهی گلستان آخرین مهلت ارسال اثر را 25 آذرماه اعلام کرد و افزود: در بخشی از جشنواره سردار بصیرت با هماهنگی سازمان دانش آموزی جهاددانشگاهی فراخوان کشوری منتشر می شود. و کار انجام خواهد شد. از سراسر کشور موجود است.

شهبازی، جزئیات نحوه شرکت و آیین نامه اجرایی آن توسط دبیر جشنواره اعلام و در سایت جهاددانشگاهی منتشر می شود، گفت: گلستان، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی، مرکز افق امامزاده عبدالله (ع)، اسلامیه. در این جهاد دانشگاهی دین، دانشگاه گلستان، شهرداری گرگان و اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان حضور خواهند داشت.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا