ورزش

میزبانی جام ملت‌ها را از کویت می‌گیرند/ خسارت یک میلیونی به AFC – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حسین شمس در مصاحبه با خبرنگار آنلاین در مورد به تعویق انداختن مسابقه فوتسال قهرمانی آسیا گفت: “من قبلاً پیش بینی كرده ام كه ​​این مسابقات به تعویق افتد.” این مسابقات احتمالاً در مارس 2021 برگزار می شود و حدود پنج ماه به آغاز بازی ها باقی مانده است. مربی تیم ملی ایران نیز پس از بازگشت از تور ازبکستان صاحب کرنر شد و خوب بود به همین دلیل بازی را به تعویق بیندازیم.

وی ادامه داد: البته این مسابقات نیز به شرایط تاج برگزار شده در سال 2021 بستگی دارد. موج سوم این ویروس در جهان تکان دادن داده ها و آمار آلودگی و مرگ و میر بیش از حد باید منتظر ماند و دید چه اتفاقی می افتد. اگر این حادثه اتفاق می افتاد ، برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا غیرممکن بود.

مربی سابق تیم ملی فوتسال ایران با اشاره به تکرار مسابقات در سال 2020 گفت: اگر AFC مسابقات را لغو کند ، اسپانسرهای آن باید غرامت بپردازند. به همین دلیل او چندین بار تاریخ بازی را تغییر داد ولی سرانجام کرونا مسابقه نداد. اکنون AFC هزینه آن را پرداخت کرده است و خاموش 10 میلیون پوند برای لغو مسابقه فوتسال مسابقات قهرمانی آسیا به اسپانسرها خسارت داده است.

میزبانی جام ملت‌ها را از کویت می‌گیرند/ خسارت یک میلیونی به AFC - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حسین شمس ، سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران و مدرس فوتسال AFC

شمس افزود: باید دید آیا AFC می تواند از مسابقات قهرمانی آسیا که به سال 2021 موکول شده حمایت مالی کند. جدید نئو یا نه اگر این اتفاق بیفتد ، تماشاگران اجازه حضور در زمین را نخواهند داشت ، بنابراین اسپانسرها نمی توانند اینقدر هزینه AFC را پرداخت کنند.

یکی از اعضای کمیته فنی و توسعه فوتسال ایران در بخشی دیگر از سخنان خود گفت کویت تمایلی به برگزاری مسابقات ندارد. ولی وی گفت: فدراسیون کویت برای انجام این بازیها مصمم است فوتسال مسابقات قهرمانی بانوان آسیا به میزبانی کویت در ژوئیه سال آینده ، جام ملت های مردان از کویت برگزار می شود.

شمس اصرار دارد: AFC طی چند ماه دو رویداد را در این سطح در یک کشور برگزار نمی کند و جام فوتسال مردان آسیا یک احتمال است کشور به شرق قاره بروید.

آیا پاسخ این س containال شامل اطلاعات دقیق ادعای وی است؟ وی گفت: “لازم نیست که باشد.” چیزی “مردم چیزهایی نمی گویند.” من یک کار می کنم در این مورد شنیدم ولی نه میدانم کدام کشور میزبان خواهد بود؟

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال وی گفت: “وضعیت شیوع تاج واقعاً عجیب است.” یکی از دلایل به تعویق انداختن مسابقات قهرمانی آسیا در آسیا آلوده شدن مربی ایرانی پس از سفر به ازبکستان به ویروس بود. آنها نتیجه می گیرند که وقتی در یک مسابقه دوستانه تعداد زیادی خطای پزشکی وجود دارد ، 16 تیم و صدها بازیکن و عوامل قهرمانی آسیا چه اتفاقی می افتد؟ بدتر خواهد خواند

میزبانی جام ملت‌ها را از کویت می‌گیرند/ خسارت یک میلیونی به AFC - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

تصاویری از بازی دوستانه تیم ملی فوتسال ایران با ازبکستان

“آیا امکان دارد؟ مطابق با “آیا بعد از تجربه موفقیت آمیز در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در قطر ، آیا آنها می توانند مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا را برگزار کنند؟” شمس وی در پاسخ به این سوال گفت: خیر ، زیرا قطر به مسابقات قهرمانی می رود فوتسال آسیا صعود نکرد. این میزبانی شامل کشوری است که در این مسابقات شرکت می کند.

وی در ادامه گفتگو با خبرنگار آنلاین در مورد افزایش سن تیم های ملی در جام ملت ها از جمله تیم ایران به دلیل به تعویق افتادن این مسابقات ، گفت: ناظم شرع (مربی تیم ملی فوتبال) تصمیم بگیرید کدام یک بازیکنان برای قهرمانی آسیا. شاید اوضاع سفر تیم ملی در ازبکستان کمی تغییر کند. بازیکنانی مانند کریمی و طاها نعمتیان مقابل ازبکستان در آتش سوختند و عملکرد آنها می تواند باعث نجم شود شرع تصمیم جدیدی بگیرید

شمس یادآور می شود: تیم ملی در تورنمنت مشهد یک گل به بلاروس زد و دوندگی کمتری انجام داد ولی عکس این قضیه در مورد ازبکستان صادق بود. به عبارت دیگر ، دویدن بازیکنان نتیجه ما را زیر و رو کرد و علی رغم دو گل عقب بودن از حریف ، پیروز شد.

سرانجام محمد هاشم زاده ، عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال ، در مورد احتمال اضافه شدن مربی جدید به تیم ملی گفت: ناظم شرع درخواستی برای افزودن دستیار جدید به تیم وجود ندارد. خوشبختانه پیش بینی زودتر انجام شد و محمد رضا هیدریان در میان کادر فنی حضور داشت. تیم ملی در حال حاضر از نظر مربی کم نیست و خواهیم دید که آیا درخواستی برای مربیان جدید بعد از مسابقات قهرمانی آسیا اعلام می شود یا خیر.

دکمه بازگشت به بالا