ورزش

لیست استقلال در آسیا؛ هیچ خرید جدیدی نیست!

اعضای تیم استقلال صبح روز پنجشنبه با هواپیمای شخصی به قطر عزیمت می کنند و هنوز مشخص نیست که چه کسی در این سفر در کنار آبی ها خواهد بود.

طبق این گزارش شفافدر این شرایط ابهامات زیادی در لیست آسیایی استقلال برای 4 بازی باقی مانده لیگ قهرمانان وجود دارد.

از قبل مشخص بود که مدیران استقلال اسامی بازیکنان بدون قرارداد را در لیست آسیا قرار داده اند و معتقد بودند که باید در مسابقات شرکت کنند اما این بازیکنان در تمرین امروز هم شرکت نکردند.

لیست استقلال در آسیا؛ خرید جدیدی وجود ندارد!
در زیر لیستی از بازیکنان استقلال آسیایی ارسال شده به کنفدراسیون فوتبال آسیا آورده شده است:

دروازه بان: حسین حسینی ، حسین پورحمیدی و علیرضا انصاری
محافظ: روزبه چشمی ، ورا گفائوری ، میلاد زکی پور ، عظیم گوک ، محمد دانشگر ، شاهین طاهرخانی ، آرش داجلیری ، سیاواج یزدانی ، عارف گلامی و هیروهی ملیچ

هافبک ها: آرش رضوند ، علی دشتی ، سینا خادمپور ، فرشید اسماعیلی ، داریش شوجیان ، امیر حسین خدامردی ، علی کریمی ، فرشید باقری ، سید محمد عابدی ، فردین رابیت ، عرفان روحانی ، امیر حسین کارگر ، مسعود ریگادی و زکریا

حمله کننده: ارسلان مطهری ، شیخ دیباته ، مهدی گیدی و محمد بلبلی.

من باید بگویم؛ لیست ارسالی به AFC همان بازیکنانی است که در لیگ برتر و جام حذفی حضور داشتند و مشخص است که به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات افراد جدیدی به این لیست اضافه نشده اند.

البته ، Estegalals داریش شوجیان را نیز در لیست تیم قرار می دهند ، اما طبق قوانین موجود ، آنها نمی توانند از او استفاده کنند مگر اینکه اتفاق خاصی بیفتد. در همین حال ، تعداد زیادی از بازیکنان ذکر شده مایل به ترک هستند و احتمالاً در تور قطر با این تیم نخواهند رفت.

دکمه بازگشت به بالا