عمومیکسب و کار دنیای 77

چاپ لیبل چگونه باعث رونق کسب و کارها می شود؟

یکی از مواردی که در دنیای امروز مورد توجه کسب و کارها قرار می گیرد توجه به طراحی و چاپ لیبل برای عرضه محصولات تولیدی است. البته بدون چاپ لیبل نیز می توان وارد کسب و کارهای تولیدی شد اما بدون شک رونق اقتصادی در کسب و کارهایی که با چاپ لیبل مناسب همراه هستند بسیار بالاتر و فراتر از کسب و کارهایی است که به صورت سنتی روانه بازار می شوند. در این مقاله به تاثیر چاپ برچسب بر رونق کسب و کارهای تجاری می پردازیم.

چاپ لیبل چگونه باعث رونق کسب و کارها می شود؟

اهمیت چاپ لیبل

سفارش لیبل برای نصب بر روی کالاهای تولیدی نوعی گرفتن شناسنامه برای محصولات نیز اطلاق می شود. البته اینکه بخواهیم لیبل ها را شناسنامه واقعی محصولات بدانیم قدری گزافه گویی است چرا که همچنان بسیاری از واحدهای تولیدی با لیبل های کپی شده وارد بازار می شوند اما قطعا برای مشتریان و کسانی که قصد خرید برخی از کالاها از جمله محصولات خوراکی و انواع پوشاک را دارند لیبل ها به نوعی در حکم شناسنامه محصولات هستند.

در گذشته همه محصولات بدون برچسب و لیبل های خاصی وارد بازار می شد و هر محصولی که از کیفیت بالاتری برخوردار بود بازار مناسب تری را به خود اختصاص می داد اما امروزه که تنوع اجناس داخل بازار بسیار بالا رفته است و شاهد ده ها برند مختلف در زمینه تولید یک محصول واحد هستیم نباید نسبت به مسائلی همانند طراحی و چاپ لیبل زیبا و مناسب بی تفاوت باشیم. در ادامه به تاثیر چاپ لیبل بر افزایش بازار فروش محصولات تولیدی خواهیم پرداخت.

تاثیر چاپ برچسب بر افزایش بازار فروش

توسعه کسب و کار دارای فنون خاصی است که بخش قابل توجهی از آن به جذب بازار اولیه و بخش دیگری از آن به افزایش کیفیت کالا باز می گردد. در واقع شما برای اینکه بتوانید کسب و کار خود را توسعه دهید در هر صورت نیاز دارید تا مشتری های اولیه را به سمت محصولات خود جذب نمایید در غیر این صورت امکان پیشرفت در کسب و کار وجود ندارد. برای این کار باید از ترفندهای جذب مشتری استفاده نمایید.

ظاهر محصول اولین کاراکتری است که با مشتری ارتباط برقرار می کند. اگر بسته بندی محصول مناسب باشد مشتری را به سمت خود سوق می دهد. در این مرحله تاثیر لیبل ها و طراحی های جذاب آن ها را دست کم نگیرید. لیبل ها باید دارای مشخصات خاصی باشند که مشتری را با محتویات کالا آشنا کرده و او را ترغیب به خرید محصول نمایند.

تاکنون به چگونگی کسب درآمد در روزهای اول پرداختیم. اکنون باید به تاثیر محتوای محصول در ماندگاری مشتری در لیست مشتریان ثابت بپردازیم. اگر کیفیت کالای تولیدی بسیار مطلوب و متناسب با انتظار مشتری باشد قطعا یک خریدار به لیست مشتریان ثابت شما اضافه شده است. بنابراین همانطور که مشاهده می کنید حتی در صورت کیفیت بالای محصول نیز به چاپ لیبل و بسته بندی مناسب نیاز دارید تا مشتریان در ابتدا اقدام به خرید کالا نمایند و سپس در لیست مشتریان ثابت قرار گیرند.

چاپ لیبل چگونه باعث رونق کسب و کارها می شود؟

انتخاب لیبل مناسب

اکنون که با اهمیت وافر چاپ برچسب و لیبل گذاری برای کالاها و اموال مختلف آشنا شده اید بد نیست بدانید که برچسب ها دنیای متفاوتی دارند. دهها نوع لیبل مختلف در سراسر جهان وجود دارد که با استفاده از دستگاه ها و روش های خاصی چاپ می شوند.

تنوع طراحی لیبل نیز بسیار بالاست و باید بگوییم که همانند دنیای هنر و طراحی از پترن های بی نهایتی برخوردار است. در ادامه به معرفی انواع لیبل می پردازیم و شما می توانید با مطالعه مشخصات ذکر شده برای هر کدام از آن ها مبادرت به انتخاب یک لیبل مناسب نمایید.

انواع لیبل و برچسب

  • لیبل کاغذی: ویژه مکان ها و محصولاتی است که در معرض رطوبت قرار ندارند.
  • لیبل بی رنگ و شفاف: ویژه مکان ها و محصولاتی است که امکان رویت از هر دو طرف را دارند مانند شیشه.
  • لیبل حرارتی: دوام چندانی ندارند و برای اهداف کوتاه مدت بکار می روند همانند لیبل هایی که در محیط آزمایشگاه بکار می روند.
  • لیبل اموال: برای ردیابی و جلوگیری از سرقت اموال (بخصوص در شرکت ها و ادارات) بکار می رود. قابل اسکن هستند و برخی از آن ها نیز دارای شناسه ID می باشند.
  • لیبل متال: مقامت بالایی در برابر آب، رطوبت، مواد شیمیایی و پاک کننده ها دارد با این حال قیمت بالایی نیز در مقایسه با سایر برچسب ها دارد.
  • لیبل پشت متال: اگر به دنبال لیبل هایی که هرگز کنده نمی شوند می باشید از این مورد استفاده کنید.
  • لیبل وید: این ها را می توان جدا کرد اما نه به صورت سالم! بنابراین بعد از جدا شدن دیگر نمی توان از آن بر روی هیچ محصول دیگری استفاده کرد.
  • لیبل سکوریتی: این لیبل از دید همه پنهان است و فقط یک نفر می تواند محتوای آن را داشته باشد چرا که بعد از پاک شدن همانند گچ خورد می شود.
  • لیبل پی وی سی: یکی از ارزان ترین و بادوام ترین انواع برچسب است که علاوه بر مقاومت بالا در برابر رطوبت، سرما و گرمای هوا، قابلیت آلاستیک بالایی هم دارد.
  • لیبل تایوک: در نتیجه فشرده سازی الیاف پارچه تولید می شود و بیشتر در صنعت خودرو سازی بکار می رود.
  • لیبل طلاکوب: یکی از لاکچری ترین انواع لیبل است که برای تولید آن از دستگاه های خاصی استفاده می شود.
  • لیبل براق: کیفیت طرح و تصویر و نوشته در این لیبل ها بسیار بالاست و قدرت جذب کنندگی بالایی هم دارند.
  • لیبل شیشه ای: این ها را می توان بر روی قطعاتی همانند شیشه خودرو الصاق نمود. بیرنگ و کاملا شفاف هستند.
  • لیبل متالایز: کاغذ لیبل متالایز کاغذی از جنس PVC است که برای موارد تزئینی به کار برده میشود و روکشی از لایه متالیک (برای نشستن بهتر جوهر بر روی سطح ) پوشانده شده است. هزینه اندک و مزایای زیاد از مهمترین ویژگی های این نوع برچسب است.
  • لیبل بطری: یکی از مهمترین انواع برچسب هاست که قابلیت تبلیغ در ابعاد کمتر را دارد.
  • لیبل رولی: صنایعی که از خط تولید بالایی برخوردار هستند از این لیبل ها استفاده می کنند.

بهترین مرکز طراحی و چاپ لیبل در ایران

اکنون که با اهمیت چاپ لیبل و تاثیر آن در گسترش کسب و کار آشنا شده اید و انواع لیبل ها را نیز فراگرفته اید باید با بهترین مرکز چاپ لیبل در ایران نیز آشنا شوید. انتخاب بهترین مرکز چاپ لیبل در تهران و در سراسر ایران از آن حیث حائز اهمیت می باشد که دستگاه های چاپ لیبل باید بر اساس تکنولوژی روز دنیا عمل نمایند و قابلیت چاپ لیبل در تیراژ بالا را نیز داشته باشند. ما در این خصوص شرکت چاپ سورن را به شما پیشنهاد می دهیم.

چاپ سورن خدمات ارزنده ای ارائه می کند که از جمله آن ها چاپ لیبل ارزان، چاپ لیبل فوری و چاپ لیبل حرفه ای است. در این مجموعه می توانید شاهد لیبل ها و برچسب هایی باشید که از کیفیت بسیار بالا و براقی فوق العاده زیادی برخوردار هستند.

کافی است تا به بخش گالری این شرکت در وب سایت رسمی سورن پرینتینگ وارد شده و تصاویر زیبایی که شامل لیبل های تولید شده توسط شرکت می باشند را مشاهده نمایید. هم اکنون می توانید برای دریافت مشاوره و اطلاع از هزینه های نسبی مربوط به طراحی و سفارش لیبل با اپراتورهای این شرکت تماس بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا