استانی

2626 فقره جریمه 200 هزارتومانی برای متخلفان تردد شبانه در قزوین صادر شد

به گزارش خبرگزاری دنیای 77 از کازوین؛ سرهنگ قلی پور روز شنبه در جلسه ای در مقر کازینوین کرونا اظهار داشت: در اجرای طرح تحریم تجارت ، از 17 ژوئیه بیش از 717 هشدار کلامی ، 152 اخطار کتبی ، 106 دقیقه ، 21 پلمپ شده است.

وی افزود: در اجرای محدودیت های سفر در هفته گذشته در صورت بیش از هزار اخطار شفاهی ، 480 مورد بازگشت خودرو به مقصد ، بیش از هزار مورد ، دوربین ضبط اقلام با جریمه 200 هزار تومانی و یک فقره جریمه 1615 قلم دستی صادر شد.

معاون عملیات نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: همچنین جریمه نقدی یک میلیون تومانی s2 برای خودروهای قابل اعتراض در نظر گرفته شده است.

شکل_2021_7_24-20_0_44_892_ p1k

سرهنگ قلی پور گفت: این روزها همه عوارض همراه با ممنوعیت سفر کنترل می شود و ما همه ورودی های پسر عموها را کنترل می کنیم و به کسانی که اصرار به سفر داشتند اطلاع داده شد که در صورت عبور از عوارض جریمه می شوند ، برخی از آنها مشکلاتی بود که آنها از آن عبور می کردند. “اما در کل ما توانسته ایم اوضاع را کنترل و کنترل کنیم.

وی گفت: متاسفانه ترافیک شبانه زیاد است اما از ساعت 23:00 این میزان به شدت کاهش می یابد.

رئیس عملیات فرماندهی انتظامی استان کازوین گفت: “باید زنجیره شیوع بیماری کرونا قطع شود و ما می خواهیم که با همکاری مردم بتوانیم شیوع بیماری را کاهش دهیم.”

آقای علیخانی ، بازرس کل استان ، گفت: “مدیران ادارات باید در نظارت بر پروتکل همکاری بیشتری داشته باشند و به دلیل عدم رعایت هیچ دستگاهی توبیخ می شوند.”

وی افزود: تصویب از ستاد کرونا باید م effectiveثر باشد ، در غیر این صورت این جلسات مثمر ثمر نخواهد بود و اتلاف وقت خواهد بود و لازم است اتحادیه ها بدون فشار بر اتحادیه ها برای نظارت بر مسائل بهداشتی تحت فشار قرار گیرند.

Figure_2021_7_24-13_44_35_544_ wpq

فرج زاده رئیس اتاق اصناف استان افزود: واحدهای صنفی به جای تعطیلی کلیه اصناف فقط از کسانی که جریمه و تعطیل می شوند انتظار دارند تا حقوق دیگران پایمال نشود.

وی گفت: گاهی به نظر می رسد استان ذائقه دارد زیرا تصویب استانهای تهران و البرز برای اصناف و تعطیلی آنها با کازوین متفاوت است.

فرج زاده یادآور شد: تعداد مشاغلی که باز بود 14000 واحد صنفی بود و کمی غیرمنصفانه است که یک میلیون نفر شغل این گروه به مدت دو ماه تعطیل شده و معیشت آنها به شدت مورد چالش قرار گرفته است.

حسن آصفی ، مدیر جمعیت هلال احمر استان گفت: “ما برای راه اندازی پایگاه جدید در جنوب پسر عموی و آماده سازی تیم واکسیناسیون برای خدمت به مردم کاملا آماده هستیم.”

شکل_2021_7_24-13_43_53_778_ uUV

قدرت الله مهدخانی ، مدیرکل مدیریت بحران استان افزود: ایجاد دو مرکز واکسیناسیون در جنوب و شرق به سرعت بخشیدن کمک کرده و ما آماده هستیم تا در صورت لزوم سایر مراکز شهرستان را نیز فعال کنیم.

وی افزود: شرکت اتوبوسرانی برای تعمیر خودرو یک هفته درخواست مرخصی دارد که در صورت امکان با آن موافقت می شود.

دکمه بازگشت به بالا