عمومی

۳ پروژه بزرگ برقی در گیلان افتتاح و به بهره برداری می‌رسد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

۳ پروژه بزرگ برقی در گیلان افتتاح و به بهره برداری می‌رسد - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار میهر ، پیش از ظهر روز دوشنبه بهمن داراب زاده با اشاره به اجرای اسکن های “A-B-Iran” هر هفته گفت: فردا سه پروژه انتقال و توزیع برق از طریق کنفرانس ویدئویی انجام می شود.

وی با بیان اینکه این پروژه ها از جمله پروژه های بزرگ زیرساخت های برق ملی و منطقه ای است افزود: یک هزار میلیارد میلیارد سرمایه گذاری برای راه اندازی و بهره برداری از این پروژه ها در شهر آستارا سرمایه گذاری شده است.

مدیرعامل برق منطقه ای گیلان در ادامه با اشاره به اینکه شهر آستارا به دلیل مرزهای گمرکی ، بنادر تجاری و بازارچه های مرزی به اهمیت استراتژیک خود افزوده است ، افزود: توسعه این شهر می تواند بسیار مهم و ضروری باشد.

وی افزود: در این پروژه ها هفت نفر به طور مستقیم و 105 نفر به طور غیرمستقیم در شهرستان آستارا استخدام می شوند.

داراب زاده گفت: این پروژه ها با هدف تأمین برق پایدار و مطمئن و افزایش قابلیت اطمینان شبکه به ویژه در اوج شبکه و سایر موارد اضطراری راه اندازی و اجرا می شوند. من رسند.

مدیر عامل برق منطقه ای گیلان گفت: پروژه پست پست Meher Astara / 3 / 20kV ، / 3 / 230kv پروژه توسعه پست آستارا و پروژه منبع تغذیه 3 کیلوولت مسکن Meher Astara از پروژه های سازگار با اسکن “در هفته” است. آ ب ایران “در استان گیلان افتتاح و اجرا خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا