ورزش

۳۰ نفر مدیر و‌ عوامل پرسپولیس در دوحه خوردند و خوابیدند/ مقابل نساجی و ذوب‌آهن بازی می‌کردیم اشتباهات فینال تکرار نمی‌شد

۳۰ نفر مدیر و‌ عوامل پرسپولیس در دوحه خوردند و خوابیدند/ مقابل نساجی و ذوب‌آهن بازی می‌کردیم اشتباهات فینال تکرار نمی‌شد

طبق این گزارش شفافوحید گلیچ با اشاره به شکست 2-0 تیم فوتبال پرسپولیس ایران مقابل اولسون کره جنوبی گفت: “دلایل باخت مشخص است و دلیل اصلی آن همان دو ضربه پنالتی بود.” اگر مهدی شری کمی بیشتر هوشیار بود هرگز این اتفاق نمی افتاد ، اما حساسیت بازی گاهی به اشتباهات جدی بازیکنان منجر می شود. پرسپولیس یک امتیاز از حریف خود پیش بود اما به دلیل این مشکلات می توانست قهرمانی را به صورت رایگان از دست بدهد.

وقتی یحیی گل محمدی دلیل گزینه های دیگر را توضیح داد: “او مربی بسیار خوبی است و نمی توانید از گل محمدی انتقاد کنید ، اما دستیارانش به اندازه پرسپولیس نیستند.” آنها در لحظه حساس یحیی را یاری نکردند و او را از فشار رها نکردند. البته این ضرر دلیلی بر ادعای جانشین یحیی توسط کسی نیست. نایب قهرمان آسیا افتخار کمی نیست.

دروازه بان سابق پرسپولیس ادامه داد: هر مربی یک ایده دارد و استراتژی گل محمدی این بود که تا آخرین لحظه از نفرات مورد علاقه خود استفاده کند. کسانی که می گویند باخت پرسپولیس به دلیل گزینه دیگری تحت مربیگری اش بود ، به دنبال موقعیت یحیی بودند. اولسان تیم رقابتی و چهار بازیکن اصلی پرسپولیس نبود ، ما باید انصاف داشته باشیم و همه تقصیرها را به گردن سرمربی نیندازیم. شاکیان نیز در آزمون خود قبول نشدند و همچنین رد شدند.

کلیچ روشن می کند: من به زودی دست خیلی ها را باز خواهم کرد. اینگونه نیست که کارگردانی بخواهد بدون هیچ کاری خود را به عنوان پرچم نشان دهد. در این مدت هیچ یک از افرادی که به تخت جمشید آمدند موثر نبودند و فقط به دنبال منافع خود بودند. اگر پرسپولیس برنده می شد ، مدیرعامل باشگاه آن را یادداشت می کرد. روز اول گفتم که سمیعی و شکوری باری از دوش تیم نمی گیرند. در حال حاضر نمی خواهم صحبت کنم ، اما من یک مرد هستم و همه حقایق را در زمان مناسب بیان خواهم کرد.

وی دلیل حرکت عجیب مهدی شیری را که منجر به جمله دوم اولسان شد توضیح داد: “ما نمی توانیم آن رگ را به خاطر آن اشتباه مهلک بکشیم.” اگر او اجازه عبور توپ را می داد و مهاجم برزیلی اجازه می داد حریف خیلی خوب ضربه بزند ، زیرا هشت پا پرسپولیس (هومد شانس) درون دروازه ایستاده بود و به راحتی می توانست توپ را بگیرد. دست شیری چشمک زد به هشت پا.

مربی دروازه بان سابق پرسپولیس افزود: البته خدا در جایگاه مناسبی قرار دارد. وقتی پیراهن تیم ملی به ناحق به مهدی شیری تحویل داده شد و بازیکن دیگری به جای او آمد و فرد شایسته ای از بین رفت ، خدا خودش را نشان داد و این اتفاق با شیری رخ داد.

کیلیچ دلیل دیگری را برای باخت پرسپولیس عنوان کرد و گفت: اگر این تیم بازی های خود را مقابل نساجی و جوبان انجام می داد ، خیلی اشتباه در حق اولسان انجام نمی داد. مدیران و کادرفنی پرسپولیس بی دلیل سعی در لغو دیدار برابر ناسی داشتند ، زیرا تیمی که می خواهد فینال آسیا را حفظ کند باید قبل از آن بازی سختی انجام دهد. هرچه تیم قویتر باشد بهتر است.

وی افزود: بازیکنان پرسپولیس یک هفته پیش به قطر منتقل شدند و در قو به خواب رفتند. 30 مدیر و عامل این باشگاه با تیم به این کشور رفتند و بدون کوچکترین مهارتی غذا خوردند و خوابیدند. اگر این تیم حداقل یکی از بازی های خود را در تهران انجام دهد ، بسیار سودآور خواهد بود.

دکمه بازگشت به بالا