حوادث و رویداد

۲ قتل و دستگیری ۱۳ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در شهرستان باشت

در درگیری در باشات 13 نفر کشته و دستگیر شده اند

دنیای 77 / کهگیلویه و بوراحمد فرماندهان پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری 13 عامل اصلی درگیری مسلحانه در شهر باشات در فوریه سال جاری خبر دادند و گفتند: دو نفر از مظنونان دستگیر شده به جرم قتل اعتراف کردند.

سردار “کیکبد مصطفای” به این خبر افزود: کشتار مسلحانه میان دو طایفه به دلیل اختلاف مالکانه در یکی از روستاهای شهر باشات در فوریه سال جاری باعث کشته شدن دو نفر و زخمی شدن 12 نفر شد. و امنیت عمومی در دستور کار افسران پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات جامع پلیس و کار شبانه روزی ، 13 عامل اصلی درگیری های گسترده را شناسایی و طی چندین عملیات غافلگیرانه و اعتصابی دستگیر کردند.
فرماندهان پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این موضوع سه قبضه اسلحه گرم کشف و ضبط شده است اظهار داشتند: دو متهم دستگیر شده به دلیل اختلافات داخلی در ماه فوریه سال جاری به قتل در دو رسانه اعتراف کردند.
به گزارش دنیای 77 ، کهگلیاه و بویراحمد به نقل از سایت های خبری پلیس ، مصطفی با اشاره به اینکه متهمان پس از تحقیق و بازجویی و بازداشت در بازداشتگاه به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند ، وی در مورد دادستان ها و قضات گفت: با همکاری دادگستری ، با کسانی که می خواهند امنیت مردم را به خطر بیندازند ، محاکمات قاطع و قانونی انجام خواهد داد.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا