استانی

۱۰۸ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی اصفهان بستری هستند/فوت ۲ نفر

۱۰۸ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی اصفهان بستری هستند/فوت ۲ نفر

گزارش آنلاین از دانشگاه اصفهان حاکی از آن است که از 22 تیرماه تا امروز 23 تیرماه 157 بیمار مشکوک به ویروس کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کردند که 21 بیمار مبتلا به کرونا بودند. این ویروس در اصفهان شناسایی شده و در این مدت 37 نفر در مراکز درمانی بستری شده اند.

در حال حاضر 108 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند که از این تعداد 11 بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

25 بیمار از مرکز درمانی اصفهان ترخیص شدند

همچنین طی 24 ساعت گذشته 25 بیمار بهبود یافته کرونا از مرکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شدند.

در شهرهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در 24 ساعت گذشته دو مورد فوتی ناشی از ابتلا به ویروس کرونا به ثبت رسیده است که مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا هستند.

همچنین بر اساس اعلام این سازمان، از زمان شروع اپیدمی کرونا، یک میلیون و 485 هزار و 375 بیمار تایید شده و مشکوک به کرونا به مرکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ارجاع شده اند که از این تعداد 490 هزار و 585 بیمار تایید شده است. با کرونا.

از زمان شروع همه‌گیری، 18460 بیمار مشکوک و تایید شده کرونا در مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جان خود را از دست داده‌اند که 11699 مورد فوت قطعی و 6761 مورد فوت مشکوک به ویروس کرونا بوده است.

140 هزار و 397 بیمار مبتلا به کرونا سالم از مرکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شدند.

48

دکمه بازگشت به بالا