ورزش

یکی از دلالان محروم فوتبال ایران در باشگاه تراکتور فعالیت می‌کند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

یکی از دلالان محروم فوتبال ایران در باشگاه تراکتور فعالیت می‌کند - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، محمد نصرتی روز جمعه در گفت و گو با اصحاب رسانه به اتفاقات و بحث های پیرامون واگذاری باشگاه تراکتورسازی و تغییر مالکیت آن اشاره کرد و افزود: روزی را به ارمغان آورده اند که نمی شود. صحبت شد

وی افزود: عده ای که آلوده به معنای فوتبال هستند و مهارت، وفاداری و تعهد ندارند در باشگاه نفوذ کرده اند و به مالک و من توصیه های نادرست کرده اند. خیر میدانم و مالک باشگاه تا کی می خواهد از این افراد و مشاوره استفاده کند؟

نصرتی می گوید: تراکتوری که روزی دو دوره مدعی و قهرمان جام حذفی شده بود، این روزها ذلیل و رسوا شده و مثل سلبریتی ها از دنیا رفت تا به تب راضی شود. بیا دیگهاین در مورد تیم های امروزی صادق است.

وی افزود: همچنین ماشین سازی قبل از به همین ترتیب به لیگ دسته اول سقوط کرد و اکنون در انتهای جدول لیگ دسته اول قرار دارد و مسئولان استانی و حتی کشوری باید وارد شوند و مانند پاس، راه آهن یا ماشین سازی از سرنوشت تیم جلوگیری کنند. . تا تراکتور تکرار نشود.

بازیکن دهه 80 و 90 تراکتورسازی گفت: اگر مالک نمی تواند تیم را مدیریت کند باید صریح اعلام کند و مسئولان استان بیایند و جلوی این همه بی ثباتی و تغییر را بگیرند که به نظر من باید در کتاب رکوردهای گینس ثبت شود.

نصرتی به انتخاب دلالان و حتی مدیران تیم توسط دلالان و دلالان در تیم تراکتورسازی اشاره می کند: یک دلال محروم از فدراسیون فوتبال در حال حاضر در باشگاه مشغول به کار است و شصت تا هفتاد درصد کار می کند و می داند که این کار باعث کاهش می شود. تیم جدا

وی از سازمان های نظارتی خواست تا به موضوع ورود کنند و بررسی کنند که تراکتورها چگونه، کجا و چگونه خرج می شود.

دکمه بازگشت به بالا