استانی

گله مدیرعامل ذوب آهن اصفهان از دخالتهای غیر تخصصی در «صنعت»

گله مدیرعامل ذوب آهن اصفهان از دخالتهای غیر تخصصی در «صنعت»

به گزارش دنیای 77 از اصفهان، رضا سیف الهی فرمانده سابق ناجا که برای شرکت در کنگره شهدای نیروی انتظامی به شهرستان لنجان سفر کرده بود، از خط تولید ذوب آهن اصفهان نیز بازدید کرد.

وی در این دیدار این مجموعه عظیم صنعتی را پشتوانه رزمندگان دفاع مقدس دانست و گفت: حضور کارگران ذوب آهن اصفهان در جنگ تحمیلی نشان از ایثار و شهادت این صنعتگران دارد.

فرمانده سابق نظر با بیان اینکه کارخانه ذوب آهن اصفهان در دوران دفاع مقدس نقش انکارناپذیری در تامین رزمندگان آموزش دیده جنگ تحمیلی داشت، افزود: این سازمان در تامین تجهیزات، ادوات، فنی، مهندسی نیز حائز اهمیت است. و خدمات لجستیکی برای جبهه و جنگ

مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از تولید و توسعه محصولات استراتژیک مورد نیاز صنایع مختلف کشور در کارخانه آهن و ذوب آهن اصفهان قدردانی کرد.

در این جلسه ایرج چایشانی مدیرعامل شرکت جاب آهن به تشریح روند تولید در Job Ahan اصفهان پرداخت و گفت: این شرکت با برنامه های هدفمند و دانش بنیان با طراحی و ساخت بیش از ده محصول جدید بر اکثر مشکلات فائق آمده است. در چند ماه گذشته.” به منظور تنوع بخشی به سبد محصولات، سوابق مختلف تولید و اجرا و تکمیل پروژه های نوسازی و توسعه ذوب اصفهان باید در راستای برنامه های هدفمند و شاخص محور شرکت مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ذوب آهن اصفهان با اتوماسیون مدرن و به روز تمام فعالیت های تولیدی را به صورت آنلاین و آفلاین رصد و کنترل می کند، گفت: این شرکت با داشتن کارگاه های پیشرفته، 85 درصد تجهیزات و بومی سازی های لازم را پشتیبانی و تولید می کند. با انجام دادن 15 درصد باقیمانده قطعات و تامین را با کمک شرکت های توانمند بومی و دانش بنیان کشور تامین می کند.

مدیر عامل شرکت آهن اصفهان با اشاره به اینکه در دوران کرونا اکسیژن مورد نیاز بیماران کرونایی در منطقه را تامین کرده ایم، گفت: با برنامه ریزی و اجرای پروژه های مختلف مصرف آب از 26 مترمکعب در تن کاهش یافته است. از تولید. 3.4 متر مکعب کم کردیم.

در بخشی دیگر از سخنان خود، او به برنامه ها و تلاش های خستگی ناپذیر برای از بین بردن تحریم های ظالمانه فکر کرد و گفت: نگرش ها و محدودیت های ذوب آهن اصفهان ایجاد فرصت های ارزشمند فراتر از تهدیدات.

وی با اشاره به قدرت و توان صنعتگران برای تولید و توسعه کشور با گرفتن حاشیه، تصریح کرد: در چنین شرایط سختی که صنایع با موانع زیادی بر سر راه تولید دست و پنجه نرم می کنند، انتظار داریم دولت، مجلس، مونتاژ. اذعان به مصلحت نظام و سایر دستگاه های حاکمیتی اجازه همسویی را برای صنعت نمی دهد.

مدیرعامل شرکت شغل آهن اصفهان مداخله غیرتخصصی در صنعت را عامل زیان جدی تولید می داند و می گوید: اکنون که شغل آهن اصفهان بورسی است، دیگران هم باید نگاه کنند، به بخش خصوصی نگاه کنند و تکیه کنند. آنها را با نیروهای توانمند خود و توان بخش خصوصی، تولید و توسعه شرکت را پیش خواهیم برد

مهندس شیسطی گفت: با رشد تکنولوژی از نظر رقابتی، جای تأخیر در پیشرفت و توسعه ما وجود ندارد. ما برنامه های دانش بنیان، نمایه شده و قابل مشاهده داریم و باید با شتاب مناسب به سمت تولید و توسعه حرکت کنیم. و از آنجایی که رشد صنعت فولاد در دهه های اخیر بهتر از سایر صنایع بوده است، باید با دقت و موقعیت خاصی در رقابت جهانی این عرصه را فتح کنیم و ذوب آهن اصفهان با تمام تلاش خود در این مسیر حرکت می کند. استحکام – قدرت

48

دکمه بازگشت به بالا