ورزش

کمالوند: مقابل الدحیل با تاکتیک ویژه‌ای بازی می‌کنیم

کمالوند: مقابل الدحیل با تاکتیک ویژه‌ای بازی می‌کنیم

مربی تیم فوتبال استقلال گفته است که تیمش در برابر الدحیل استراتژی خاصی دارد.

به گزارش دنیای 77 ، فرج کمالوند ، مربی فوتبال استگال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا گفت: “آیا مناسب است که دقایقی پیش از این تاخیر عذرخواهی کنم؟ من در مورد ماندن در اینجا صحبت کردم. “

وی افزود: “بازی فردا مقابل الدحیل بازی بسیار سختی است.” “الدحیل تیمی کاملاً جمع و جور است و ما آنها را به خوبی آنالیز کرده ایم. بازی های آنها را در قطر و اینجا آزمایش کرده ایم. به نظر می رسد برنده بازی فردا می تواند خیال او را از صعود راحت راحت کند. ما به دنبال ثبات هستیم و با تمام وجود ما میلیون ها هوادار با تمام وجود تلاش می کنیم تا دوباره موفق شویم. ما به بازی با بازی می رویم و اکنون تمام توجه ما در بازی فردا است و امیدواریم بازی فردا را ببرید. ما در دو بازی قبلی تغییراتی در استراتژی و روش خود داشتیم و فردا قطعاً با یک استراتژی خاص بازی خواهیم کرد.

وی در پاسخ به سوالی درباره تاکتیک های مختلف گلزنی استقلال و تعداد گلزنان استقلال گفت: “ما بازیکنان خوب و با کیفیتی در استقلال داریم و همانطور که اشاره کردید ، وقتی 4 بازیکن در دو بازی دو گل به ثمر رسانده اند؟ استراتژی تیمی. ما را در طراحی به گونه ای آزاد می کند که یک یا دو بازیکن خاص هدف قرار نگیرند و با توجه به تنوع استراتژیک تیم ما ، هر بازیکنی می تواند در موقعیت گلزنی باشد و یک گل به ثمر برساند.

کمالوند در پاسخ به سوالی مبنی بر عدم حضور فرهاد مجیدی در نشست خبری گفت: به هر حال آنچه در اینجا بحث می کنیم افکار آقای مجیدی است و وی به عنوان سرمربی تیم مسائل و مواردی را بیان کرده است که ما مطرح کرده ایم ، انجام داده ایم. فرهاد مجیدی که سال ها به عنوان بازیکن و مربی در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته است ، به خوبی با این فضای رقابت آشناست و کمک زیادی به ما می کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا