استانی

کلنگ زنی فاز اول پردیس دانشگاهی علوم پزشکی شوشتر

کلنگ زنی فاز اول پردیس دانشگاهی علوم پزشکی شوشتر

طبق اخبار آنلاین شوشتر؛ دکتر مجتبی کلانتر در مراسم افتتاحیه فاز اول علوم پزشکی در پردیس دانشگاه شوشتر اظهار داشت: این پروژه نمایش آغاز کار ساخت دانشگاه و تکمیل آن است.

در فاز اول ، یک دیوار به طول 900 متر با ارتفاع 2 میلیارد و 70 هزار میلیون تومان ساخته می شود که بیمارستان خاتم الانبیاء را کاملاً از مناطق اطراف جدا می کند.

وی افزود: امیدواریم به محض اتمام مرحله اول بتوانیم مراحل بعدی را انجام دهیم که با گذشت زمان شامل ساخت چندین ساختمان از جمله خوابگاه ها ، محله پزشکان ، دانشکده های آموزش و پرورش ، مساجد ، مراکز ورزشی ، سلف سرویس و غیره می شود. مربوط به. ” ارتقاء دانشکده علوم پزشکی شوشتر به دانشگاه امکان پذیر است.

سردار گیلانی نماینده شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی در این رویداد گفت: “این پروژه به عنوان ادامه مباحث توسعه در حوزه بهداشت و پزشکی انجام می شود.”

از سال 2016 ما اعلام کردیم که بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) باید به یک بیمارستان جامع تبدیل شود.

وی افزود: وزارت بهداشت استقلال كامل دانشگاه علوم پزشکی شوشتر را به دلیل پیشرفت خوبی كه در سالهای اخیر در حوزه سلامت حاصل شده است ، اتخاذ كرده است. در حال حاضر دو دانشکده در شوشتر داریم که با احداث دانشکده سوم زمین برای ارتقاء دانشکده به دانشگاه فراهم می کند.

شوستر و گتوند گفت: “ما به دنبال جابجایی دانشگاه دانشگاه به این مجتمع هستیم تا بتوانیم شاهد احداث یک مجموعه کامل دانشگاهی باشیم که تمام شرایط را برآورده سازد.”

وی در پایان با بیان این مطلب اظهار داشت: می خواهم از همه عزیزان دانشگاه علوم پزشکی شوشتر خصوصاً دکتر کلانتر و همکارانش و کارکنان بیمارستان خاتم الانبیاء (ع) و الهدی (ع) سپاسگزارم که در گفتگوی کرونا فعالیت و سخت کوش هستند. من می خواهم. “

46

دکمه بازگشت به بالا