استانی

کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از 150واحد مسکونی مددجویی در شهرستان آبیک

کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از 150واحد مسکونی مددجویی در شهرستان آبیک

به گزارش خبرگزاری دنیای 77 از قزوین؛ مهرعلی حقوان مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در آیین کلنگ زنی 100 واحد مسکونی و بهره برداری از 50 واحد مسکن مددجویان در روستای خرم پشته گفت: بر اساس تفاهم نامه کمیته امداد و سپاه 50 هزار واحد مسکونی مددجویان در حال توسعه است. در کشور راه اندازی خواهد شد.»

حق گویان ادامه داد: امروز در اجرای این تفاهم نامه و تفاهم نامه استانی با سپاه و تجمیع ساخت و سازها شاهد کلنگ زنی 100 واحد مسکونی مددجویان هستیم که در فاز اول ساخته شده است و امیدواریم 2000 واحد مسکونی را تکمیل کنیم. “ساخت و ساز.”

وی افزود: امروز امیدواریم با کلنگ زنی این 100 واحد در نقاط مختلف استان بتوانیم برای مشکل بخش قابل توجهی از نیازمندان راه حلی پیدا کنیم چرا که مشکل مسکن نیازمندان بدون مسکن به ویژه در مناطق محروم حل می شود. ، یک نگرانی جدی است.”

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: سپاه با کمیته امداد امام در حوزه های مختلف برای خدمت رسانی به مستضعفان تلاش می کند و با همکاری و هماهنگی به دنبال ارتقای کیفیت خدمات رسانی به مستضعفان است.

وی تصریح کرد: برای واحد کلنگ زنی 160 میلیون تومان هزینه شده است که 100 میلیون آن از محل تسهیلات بانکی و حمایت بی قید و شرط کمیته امداد امام است. البته میزان مزایا در صورت تمایل مشتری تا 200 میلیون تومان قابل افزایش است. . است.

هاگوان یادآور شد: واحدهای ساختمانی در فضایی بین 40 تا 50 متر ساخته می شود و اولویت انتخاب مشتریان در مناطق روستایی و محروم خواهد بود.

48

دکمه بازگشت به بالا