استانی

کلاهبردار میلیاردی در ارومیه دستگیر شد

کلاهبردار میلیاردی در ارومیه دستگیر شد

به گزارش دنیای 77 از آذربایجان غربیسردار رحیم جهانبخش در تشریح جزئیات این خبر گفت: به ویژه در دستور کار این دفتر قرار دارد.»

این مقام انتظامی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد متهم برای خرید طلا به داخل مغازه رفته و پس از برداشت و تحویل طلا از دست فروشان، اعلام کرد که وجه را از طریق تلفن همراه خود به حساب فروشندگان واریز می کند. ترفندهای متقلبانه با نشان دادن رسید تراکنش های موفق به طلافروشان که نشان دهنده پرداخت از طریق اپلیکیشن است، فروشگاه را ترک می کند و چند ساعت بعد طلافروشان متوجه عدم پرداخت پول می شوند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: با اشراف کارآگاهان و انجام تحقیقات فنی و پلیسی، هویت متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه توسط مقامات قضایی دستگیر شد.
وی ادامه داد: متهم با استفاده از شگردهای پلیسی و مقابله با عامل و مستندات در تحقیقات تکمیلی به کلاهبرداری از یک قبض بانکی بیش از 6 میلیارد ریال و 7 فقره کلاهبرداری اعتراف کرد.

جهانبخش در پایان از شهروندان خواست همواره سامانه پیامکی حساب های بانکی خود را فعال کنند تا با دریافت پیامک از بانک مربوطه، فعالیت های بانکی مورد نظر انجام شود.

دکمه بازگشت به بالا