استانی

کشف 398 کیلو مواد مخدر در کرمانشاه/ رشد ۵۰ درصدی کشفیات در سال جاری

کشف 398 کیلو مواد مخدر در کرمانشاه/ رشد ۵۰ درصدی کشفیات در سال جاری

دنیای 77/ کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه و کشف 398 کیلوگرم تریاک خبر داد.

سردار «علی اکبر جاویدان» در جمع خبرنگاران گفت: در پی اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر اینکه اعضای یک باند قاچاق مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از جنوب استان به کرمانشاه وارد کرده اند، موضوع در دستور کار قرار گرفت. آن را قرار دهید.

وی ادامه داد: ماموران با پیگیری های اطلاعاتی توانستند محموله مواد مخدر را در یکی از مناطق حاشیه شهر کرمانشاه جانمایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی بازرسی های لازم را انجام دهند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در بازرسی به عمل آمده 398 کیلوگرم تریاک که به صورت حرفه ای در داخل یک واحد مسکونی نگهداری می شد، کشف شد.

سردار جاویدان همچنین از دستگیری هفت نفر از اعضای این باند خبر داد و گفت: سه دستگاه خودروی قاچاقچیان نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

افزایش 50 درصدی کشفیات مواد مخدر در استان کرمانشاه

وی از کشف یک تن و 305 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: این میزان کشف نسبت به مدت مشابه پارسال که حدود 867 کیلوگرم بود 50 درصد افزایش نشان می دهد. “

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از انهدام 15 باند قاچاق مواد مخدر در استان در سال جاری خبر داد و گفت: این رقم نسبت به سال قبل که 11 باند بود 36 درصد بیشتر است.

جاویدان همچنین از دستگیری 75 قاچاقچی و 862 خرده فروش خبر داد و افزود: با تلاش ماموران در طرح های مختلف، 403 معتاد متجاهر نیز جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد منتقل شدند.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا