حوادث و رویداد

کشف ۷۱۴ قبضه سلاح غیر مجاز توسط کلانتری‌ها و محیط‌بانان

کشف ۷۱۴ قبضه سلاح غیر مجاز توسط کلانتری‌ها و محیط‌بانان

رئیس پلیس مقاومت ناجا با تأکید بر ضرورت مبارزه با زمین خواری برای محافظت از سرمایه های ملی و مردمی گفت: با حذف حملات به 341 هکتار از اراضی دولتی ، کشاورزی و منابع طبیعی بیش از 4000 میلیارد ریال از مسلمانان پس انداز شد.

به گزارش دنیای 77 ، سردار مهدی معصوم بیگی وی گفت: هر ساله در پایان تعطیلات پایان سال ، ذینفعان با استفاده از حریم خصوصی شهر با برنامه ریزی های قبلی برای تملک زمین و تغییر کاربری به این اردوگاه پیشگیری نجف پلیس نوروز منتقل می شدند.

رئیس پلیس مقاومت ناجا افزود: در مدت 15 روز از اجرای طرح نوروز ، یگان ملی حفاظت از زمین و مسکن ، سازمان جنگل ها و مراتع و آژانس زمین کلیه امکانات و نیروی انسانی را برای تغییر کاربری بسیج کرده اند. زمین های کشاورزی ، جنگل ها و مراتع و اراضی ملی به گونه ای مسدود شده بود که موفق به دفع تجاوزات اشغالگران 46 زمین در 341 هکتار زمین شدند.

وی ارزش اراضی آزاد شده را از نظر کارشناسان 4696 میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: در این پرونده 330 پرونده قضایی تشکیل و 129 متخلف دستگیر و 85 حکم قضایی اجرا شده است.

معصوم بیگی با قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس مقاومت در حفظ سرمایه ملی و مردمی گفت: “وظیفه همه ما این است که از مواهب خدادادی برای همه نسل های بشری محافظت کنیم.

رئیس پلیس مقاومت ناجا این ضایعه را به خانواده های اولین دوستدار محیط زیست 1400 که عصر دوشنبه (آوریل) هنگام حفاظت از محیط زیست کشور در یک منطقه حفاظت شده به شهادت رسیدند ، تسلیت می گوید ، زیرا با شجاعت برای محافظت از منابع طبیعی و اکوسیستم های کشورمان و برای به خطر انداختن جان خود ، این یک محیط امن برای حیات وحش و یک میراث ماندگار برای نسل های بعدی به ارمغان می آورد. “

وی افزود: 1414 قبضه سلاح غیرقانونی به دلیل تلاش مجاهدین توسط محیط بانان ، مأموران پلیس و کارگران پاسگاه در پروژه نوروز کشف و ضبط شد.

معصوم بیگی با تأکید بر اینکه داشتن ، حمل و استفاده از سلاح های غیرقانونی که امنیت عمومی را به خطر می اندازد یک جرم است و برای پلیس خط قرمز است ، گفت: و با قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا