جامعه و خانواده

کشف بیش از ۹۰ کیلو گرم مواد مخدر از دو تبعه در حریم خطوط ریلی کرمان

به گزارش سواچ، سردار حشمت اله ملک گفت: مبارزه جدی با قاچاق مواد مخدر در محورهای ریلی کشور همچنان در دستور کار پلیس راه آهن کشور است و اجازه فعالیت افراد سودجو در قاچاق مواد مخدر را نخواهیم داد. از طریق صنعت راه آهن

کشف بیش از ۹۰ کیلو گرم مواد مخدر از دو تبعه در حریم خطوط ریلی کرمان

این افسر ارشد انتظامی در خصوص جزئیات کشف مواد مخدر در خط راه آهن کرمان گفت: با تقویت سیستم کنترلی، ماموران این فرماندهی در پلیس راه آهن کرمان با تعامل و همکاری فرماندهی پلیس راه آهن استان کرمان انجام شد. بخشدار کرمان موفق به کشف 95 کیلو گرم از یک دستگاه خودرو و کشف 400 گرم تریاک و دستگیری دو تبعه افغانستانی شدند.

وی همچنین گفت: متهمان پس از سیر مراحل قانونی به همراه موادمخدر کشف شده در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان کرمان قرار گرفتند.

سردار ملکی خطاب به مسافرانی که راه آهن و قطار را به عنوان وسیله تردد خود انتخاب می کنند، خاطرنشان کرد: مبارزه جدی با قاچاقچیان مرگ یکی از اولویت های ماموریت پلیس راه آهن است و به مسافران صنعت ریلی توصیه می کنیم از انتقال بسته های مشکوک خودداری کنند. پلیس راه آهن در صورت مشاهده هرگونه رد، مواد ممنوعه و غیرمجاز از سوی افراد ناشناس، با حمل کننده برخورد قانونی خواهد کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دکمه بازگشت به بالا