حوادث و رویداد

کشف بیش از ۲۶تن موادمخدر در پایتخت/ جمع‌آوری ۴۱ هزار معتاد متجاهر

کشف بیش از ۲۶تن موادمخدر در پایتخت/ جمع‌آوری ۴۱ هزار معتاد متجاهر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف بیش از 226 تن انواع مختلف مواد مخدر در پایتخت خبر داد.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در گفت وگو با دنیای 77وی در مورد عملکرد پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در سال 1999 گفت: “سال گذشته همکاران من در پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ توسعه همکاری با پلیس تخصصی و فرماندهی منضبط در استانهای دیگر را در دستور کار خود قرار دادند و نخبگان اطلاعاتی در فروشندگان مرگ خود. “

وی افزود: در راستای این اقدام از سال 1999 شاهد افزایش 16 درصدی کشف مواد مخدر بوده ایم و بیش از 2 تن مواد مخدر کشف و ضبط کرده ایم. تعداد کشفیات داروهای روانپزشکی 18 درصد بیشتر از سال 1998 بود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به اینکه میزان دستگیری قاچاقچیان ما نسبت به سال 1999 25 درصد افزایش یافته است ، افزود: برنامه های پلیس مبارزه با مواد مخدر نیز در این مدت پنج درصد افزایش یافته است.

حسنوند در مورد جمع آوری معتادان متجاهر گفت: ما بیش از 41000 نفر را در تهران جمع كرده ایم تا در مورد معتادان متجاهر بحث كنیم كه چند نفر از آنها به دلیل كهولت سن ، برخی بیماریهای عفونی و غیره جمع آوری و ممنوع شده اند.

به گفته وی ، این اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر در سال 1400 ادامه خواهد داشت و با فروشندگان کوچک مواد مخدر ، قاچاقچیان و سایر جرایم مرتبط با مواد مخدر برخورد جدی خواهد کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا