استانی

کسانی که مردم را به نظام و انقلاب بدبین می‌کنند، شناسایی شوند

کسانی که مردم را به نظام و انقلاب بدبین می‌کنند، شناسایی شوند

دنیای 77/ بوشهر نماینده مردم استان بوشهر در جمع خبرگان رهبری گفت: کسانی که پشت میز خدمت هستند و از نظام و انقلاب ناراضی هستند باید شناسایی شوند.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در سومین یادواره 43 شهید روستای کبگان با اشاره به جنگ روسیه و اوکراین گفت: لیبی و صدام را خلع سلاح کردند به این امید که آمریکا و اروپا از ما حمایت کنند اما رئیس جمهور اوکراین گفت ما امروز تنها هستیم و هیچکس از ما حمایت نمی کند.

وی افزود: در زمان انقلاب عده ای علت پیشرفت ژاپن و آلمان را این بودند که سلاح نظامی را کنار گذاشتند و اگر بخواهیم پیشرفت کنیم باید سلاح های نظامی و دفاعی خود را کنار بگذاریم.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قوم گفت: دلیل اقتدار و پیشرفت ما این است که کلاهی که به دست دیگران رفته به ایران نمی رود. در مذاکرات وین، ایران برای رسیدن به هدفش تحت فشار بود، اما ما راضی نیستیم تمام وجودمان در دست دشمن باشد.

حسینی بوشهری تاکید کرد: کسانی که پشت میز خدمت هستند و از نظام و انقلاب ناراضی هستند باید شناسایی شوند.

وی با بیان اینکه فرهنگ شهدا باید به نسل جوان منتقل شود، اضافه کرد: دیروز در مقابل جوانان دشمن مسلحی داشتیم که مورد حمایت همه بود. کشور غرب و شرق بود، اما امروز دشمن در خانه های جوانان ما می جنگد و اگر جوانان ما در مقابل دشمن و توطئه های فضای مجازی از خود دفاع کنند، یک شهید در برابر آنها می تواند همین پاداش را بگیرد. دشمن

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر الگوسازی برای شهدای جوان خاطرنشان کرد: انتقال فرهنگ شهادت و ایثارگری به نسل جوان امری ضروری است و هر خاطره ای یک کلاس آموزشی است، و نسل جوان.” آنها شهید هستند و ما دانش آموز کلاس هستیم.

حسین بوشهری شگردهای دشمنان در فضای مجازی را برجسته کرد و با بیان اینکه امروز دشمنان در فضای مجازی جوانان را هدف قرار داده اند، گفت: اگر جوانان خود را در برابر دشمن و توطئه های فضای مجازی هوشیار نگه دارند، شهدا اجر یکسانی دارند.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا