حوادث و رویداد

کرمان و خراسان جنوبی با زلزله‎ های ۴.۳ لرزیدند

کرمان و خراسان جنوبی با زلزله‎ های ۴.۳ لرزیدند

هفته گذشته زمین لرزه ای به بزرگی 4.3 ریشتر طبس و جرند کارمان در استان خراسان جنوبی را لرزاند.

به گزارش دنیای 77 ، بررسی زمین لرزه هفته گذشته نشان داد که زمین لرزه ای به بزرگی 4.3 ریشتر طبس و جرند کرماند در استان خراسان جنوبی را لرزاند ، در حالی که جاده جوان در استان کارامانشاه 7.7 ریشتر و رامهراموز 3.5 در استان خوزستان را لرزاند. با زمین لرزه ای به بزرگی 3.5 ریشتر لرزید.

جزئیات زلزله هفته گذشته به شرح زیر است:

شنبه ، 26 ژوئیه

مرکز زمین لرزه در زیر مرکز زمین لرزه گزارش شده است ؛ هیچ هشدار تسونامی صادر نشده است. مرکز زمین لرزه در زیر مرکز زمین لرزه گزارش شده است ؛ اما هیچ هشدار تسونامی صادر نشده است. مرکز زمین لرزه در زیر مرکز زمین لرزه گزارش شده است ، اما هیچ هشدار تسونامی صادر نشده است. زمین لرزه ای به بزرگی 2.5 ریشتر ثبت شده است.

Ramhormoz در استان خوزستان در عمق 6.0 کیلومتری 3.5. مرکز زمین لرزه در 14 کیلومتری رامهراموز ، 21 کیلومتری میدآباد و 33 کیلومتری هفتگل در استان گزارش شده است.

یکشنبه 27 تیر

زمین لرزه ای به بزرگی 2.5 ریشتر در کوثر شیرین در استان کرمانشاه ، زمین لرزه ای به بزرگی 2.8 ریشتر در کاتور در استان آذربایجان غربی و زمین لرزه ای به بزرگی 2.0 ریشتر در سپید دست در استان لرستان ثبت شد. زمین لرزه ای به بزرگی 2.5 ریشتر و زمین لرزه ای به بزرگی 2.9 ریشتر کیانشهر در استان گیلان را لرزاند.

مرکز زمین لرزه در طبس ، استان خراسان جنوبی ، در عمق 9 کیلومتری با بزرگی 4.3 ریشتر گزارش شده است. زلزله 2.7 زمین لرزه دیگری در منطقه است.

دوشنبه 7 تیر

بروجرد در استان لرستان ، استان خوزستان haftagole 2. زمین لرزه ای به بزرگی 2.5 ریشتر منطقه صالح آباد در استان ایلام و زمین لرزه ای به قدرت 2.6 ریشتر کاوهانجان در استان لرستان و زمین لرزه ای به قدرت 2.6 ریشتر این منطقه را لرزاند.

استان بروجرد لرستان پس از زمین لرزه ای به بزرگی 2.6 ریشتر زمین لرزه ای به بزرگی 3.1 ریشتر تجربه کرد. مرکز زمین لرزه در 13 کیلومتری بروجرد ، 13 کیلومتری در آسترین در لرستان و 26 کیلومتری هامان گزارش شده است.

سه شنبه 8 تیر

مرکز زمین لرزه در عمق 10 کیلومتری صیدون استان خوزستان و مرکز زمین لرزه در 10 کیلومتری صیدون و 26 کیلومتری باغ ملک در استان خوزستان و 28 کیلومتری کهگیلایاهه و دیسموک در استان بویراحمد گزارش شده است.

زمین لرزه ای به بزرگی 2.6 ریشتر رودخانه های استان خراسان رجوی را لرزاند.

مرکز زمین لرزه در عمق 4 کیلومتری جهان در استان خراسان جنوبی با قدرت 4.5 ریشتر و مرکز آن در جهان 29 کیلومتری جهان ، 29 کیلومتری حاجی آباد و 41 کیلومتری غازیک استان گزارش شده است.

چهارشنبه ، 30 ژوئیه

هجدکه 2 استان کرمان. مرکز زمین لرزه در زیر اقیانوس آرام گزارش شده است ؛ اما هیچ هشدار تسونامی صادر نشده است. مرکز زمین لرزه در زیر اقیانوس آرام گزارش شده است ؛ اما هیچ هشدار تسونامی صادر نشده است. مرکز زمین لرزه در زیر اقیانوس آرام گزارش شده است ، اما هیچ سونامی وجود ندارد هشدار صادر شد

پنجشنبه 10 تیر

بلده در استان فارس. زمین لرزه ای به بزرگی 6.6 ریشتر بهاباد در استان یزد را لرزاند.

مرکز زمین لرزه در یک کیلومتری جاده جوان در استان کرمانشاه گزارش شده است که بزرگی آن 3.3 ریشتر است.

پس از زلزله 9.9 ریشتری در عمق 9 کیلومتری ، جرند کارمان زمین لرزه دیگری با بزرگی 4.3 ریشتر در عمق 10 کیلومتری را تجربه کرد. خانوک این استان.

جمعه 11 تیر

قلعه گنج در استان کارمان II. زمین لرزه ای به بزرگی 2.5 ریشتر ثبت شد و زمین لرزه ای به بزرگی 2.0 ریشتر منطقه خراسان شمالی را لرزاند. 2. زمین لرزه ای به بزرگی ثبت شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا