ورزش

کرمانشاهی محروم نیست، به استراحت اجباری می‌رود!

کرمانشاهی محروم نیست، به استراحت اجباری می‌رود!

به گزارش خبرگزاری دنیای 77؛ “اول از همه ، جا برای فجر سپاسی وجود دارد و هواداران از اینکه همه تیم های لیگ برتر به او تبریک می گویند خوشحال هستند.

وی ادامه داد: به دلیل حساسیت در هفته پایانی لیگ دسته اول و وجود سه گزینه صعود تیم ، مجبور شدیم باتجربه ترین داور را برای این مسابقات انتخاب کنیم.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال یادآور شد: آقای رضا کارامنشاهی در این فصل بدون اشتباه 8-9 قضاوت کرده و به همین دلیل برای قضاوت در دیدار تیم های ملوان و بادران انتخاب شد.

افشاریان افزود: به دلیل وقفه 50 دقیقه ای در آغاز نیمه دوم بازی ملوان و بادران ، اوضاع متفاوت بود. از زاویه ای که دیدیم و همه شاهد آن بودند ، مجازاتی نبود ، اما از زاویه ای که آقای کرمانشاهی روی زمین و عمود بر صحنه بود ، فهمیدند که این مجازات است. اما بزرگ نمایی مهاجم بادران نیز باعث اشتباه او شد.

وی افزود: شما می دانید که هر مسابقه یک ناظر داور دارد و ما با توجه به امتیازی که داور به داور می دهد ، در مورد مسابقات آینده تصمیم خواهیم گرفت. حداقل نمره ناظر مسابقه باید 9 باشد ، اما آقای کارامانشاهی امتیاز کمی برای این مسابقه کسب کرد.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال اصرار کرد: “آقای کرمانشاهی سه یا چهار هفته داور نخواهد بود و مجبور به استراحت خواهد شد ، دیگر هیچ چیز.” اینکه او محروم شد و ما چنین تصمیمی در فدراسیون نگرفتیم اصلاً درست نیست. این یک تصمیم داخلی است و ما بر اساس امتیازی که داور داد تصمیم گرفتیم. انشاالله او بتواند از فصل آینده به میادین برگردد.

258 41

دکمه بازگشت به بالا