جامعه و خانوادهکسب و کار دنیای 77

چگونه یک استایل شیک و جذاب داشته باشیم؟

زمانی که بخواهیم افراد را در حوزه مد و استایل تقسیم بندی کنیم؛ به دو دسته می رسیم. یک: افرادی که همیشه و در هر شرایطی بدون هیچ گونه قید و شرطی به دنبال مد و ترند روز هستند و از قوانین مد دنیا پیروی می کنند و در مقابل افرادی که هستند برای خود و استایل شخص دارند و از یک اصول خاص شخصی پیروی می کنند.

چگونه یک استایل شیک و جذاب داشته باشیم؟

داشتن یک استایل شخصی نشان دهنده شخصیت و موقعیت اجتماعی افراد است و اینکه بدون توجه به ترندهای روز دنیا لباس بپوشید و البته شیک و جذاب نیز باشید، یک هنر به حساب می آید. در این یادداشت با بیان نکاتی به شما کمک خواهیم نمود که یک استایل شخصی جذاب را برای خود بسازید.

استایل شخصی به چه معنی است؟

استایل شخصی به نحوه ست نمودن و پوشیدن لباس ها با یکدیگر است، مدل مو و آرایش صورت حتی استفاده از یکسری اکسسوری خاص تمامی این موارد با هم یک استایل شخصی را می سازد. به منظور ساخت یک استایل شخصی باید در مورد اصول ست کردن لباس ها و اکسسوری را با یکدیگر اطلاعات درست داشته باشید و در کنار این توانایی را داشته باشید که با توجه به شرایط و شخصیت خود طوری لباس بپوشید که در دنیای مد شیک پوش به حساب بیایید. هماهنگی در لباس ها و المان های استایل بسیار مهم است.

نکات مهم در ساخت یک استایل شخص

سلیقه و شخصیت خود را بشناسید:

اولین مرحله این است که خود را به خوبی بشناسید. یعنی چی؟ به این معنی شخصیت، سلیقه و اندام خود را بشناسید. پاسخ دادن به این سوالات زیر می تواند به شما کمک کند:

  • چگونه لباس هایی را دوست دارید؟
  • بیشتر اهل پوشیدن لباس های اسپرت، رسمی و یا کژوال هستید؟
  • سبک استایل کلاسیک یا مدرن، کدام یک شما را بیشتر جذاب نشان می دهد؟
  • آیا اهل ریسک کردن هستید یا فردی محافظه کار هستید؟

لباس ها را با یکدیگر ترکیب کنید:

یک پیشنهاد عالی برای ساخت استایلی متفاوت، وارد کردن لباس های طرح دار (راه راه) به لیست شماست. اگر همیشه از چند رنگ خاص مرسوم یعنی همان پالت رنگ های اصلی: رنگ های قرمز، آبی و زرد استفاده می کنید، بهترین زمان برای تغییر است. با شجاعت به سراغ رنگ ها و طرح های متفاوت و خاص بروید. می توانید دو رنگ لباس با دو رنگ مکمل را با هم بپوشید. البته باید حواستان باشد که این رنگ ها و طرح ها در خور شخصیت تان باشد و به شما و استایل تان بیاید. به عنوان مثال می توانید طرح راه راه ساده را با یک کت فلورال (گل دار) ست کنید.

این لباس ها را حتما در کمد خود داشته باشید:

  • انواع شومیز زنانه انتخابی عالی است. شومیز زنانه شیک و جدید [ترک، حریر و مجلسی] مدل های متنوعی دارد که ظاهری بسیار جذاب که از پارچه های خاصی دوخته شده که توی تن به اصطلاح خوب می نشیند و تنخور خوبی داره. حتما بیش از یک مدل شومیز زنانه با رنگ ها و طرح های مختلف و البته تک رنگ ساده را در کمد لباس های خود داشته باشید.
  • تاپ بندی مشکی نیز آیتم بعدی است. یک تاپ بندی مشکی را می توانید به راحتی با هر رنگ شلوار و دامنی ست کنید. تاپ مشکی در واقع هم یک لباس عالی برای دورهمی های دوستانه به شمار می رود و هم یک پوشش جذاب برای مراسم رسمی است؛ می توان با اکسسوری های متفاوت جلوه آن را بیشتر کنید.

چگونه یک استایل شیک و جذاب داشته باشیم؟

  • شلوار زنانه به رنگ مشکی و سفید بسیار ضروری است. شلوار زنانه ساده خرید شلوار زنانه ساده شیک بیشترین کاربرد آن برای راحتی زنان است که زمانی که در خانه هستند و تایم استراحت شان است بپوشند. شلوار زنانه ساده علاوه بر اینکه می توان در خانه پوشید و رنگ بندی متنوع و شادی نیز دارد؛ اما شلوار زنانه ساده شیک که در سایت آراور موجود است مدل های ساده ای است که برای استفاده روزمره، رفتن به سرکار و مجالس معمولی می توان از آن استفاده نمود.
  • بلوز سفید همیشه زیبا و جذاب باقی می ماند و هیچ وقت از مد نمی افتد. بلوز سفید را می توان در مهمانی ها و جشن تولدهای دوستانه و خودمانی و هم مراسمات رسمی بر تن نمود.

لباس های خود را متناسب با رنگ پوستتان انتخاب کنید:

توجه به رنگ پوست تان را هنگام خرید انواع لباس زنانه فراموش نکنید. اگر از لحاظ شخصیتی آرام و ساکت هستید، رنگ های (سفید، سیاه، خاکستری و آبی) می توانند انتخاب های خوبی برای شما باشند. در نقطه مقابل آن اگر طبع و روحیه گرمی دارید رنگ های با طیف رنگی قهوه ای، زرد، طلایی و قرمز یک انتخابی عالی برای شماست.

چگونه یک استایل شیک و جذاب داشته باشیم؟

خرید انواع لباس زنانه از فروشگاه اینترنتی پوشاک بانوان آراور

آراستگی پوشش شما؛ این شعار ماست، البته محدود به کلمات نمیشه، چون تیم ما با افتخار درتلاشه تا به این شعار که هدف اصلیمونه، جامه عمل بپوشونه

آراور تولیدکننده‌ انواع شومیز، شلوار، کت، وست، تونیک و کراپ هست و نهایت سعی خودش رو داره تا با بهترین متریال شامل پارچه، خرج کار و.. و بالاترین کیفیت دوخت، همراه با طراحی ساده و شیک و البته منحصر به فرد که نمونه ش رو به راحتی در هیچ فروشگاهی پیدا نمی کنید. شیک ترین پوشاک رو به شما عزیزان ارائه بده!

اگه به دنبال خاص و برازنده بودن هستید، کافیه آراور رو سرچ کنید و از فروشگاه و محصولات ما دیدن بفرمایید و بادقت و حوصله‌ لباس موردنظرتون رو انتخاب کنید تا ما باعشق براتون آماده و ارسال کنیم.

فروشگاه اینترنتی پوشاک بانوان آراور یکی از مناسب ترین بسترها برای خرید لباس شما در ایران است.

ارسال سریع و آسان به سراسر کشور، کیفیت و اصالت کالا و مشاوره تخصصی در زمینه بهترین انتخاب از بین محصولات، از ویژگی های مهم و اساسی برند آراور می باشد.

تیم ما در تلاش هست تا با نوآوری و خلاقیت، به صورت مستمر طرح هایی جدید و متنوع درحوزه پوشاک ارائه دهد تا به طور کامل نیاز شما را در زمینه خرید پوشاک فاخر برطرف کرده و انتخاب را برای شما آراسته پوشان آسان تر کند.

کانال های ارتباطی:

شماره تماس: 02532906070 – 09199702792

ایمیل: arawearco@gmail.com

آدرس پستی: قم بلوارامین کوچه 15 پلاک 12

دکمه بازگشت به بالا