ورزش

چشم ندارند پول گرفتن پیشکسوتان را ببینند/ با شیطنت جلوی رشد مدارس فوتبال پرسپولیس را نگیرید

پرسپولیس در گفتگو با آنا تجربه کرد:

چشم ندارند پول گرفتن پیشکسوتان را ببینند/ با شیطنت جلوی رشد مدارس فوتبال پرسپولیس را نگیرید

یکی از پیشکسوتان تیم پرسپولیس گفت: برخی نمی خواهند ببینند بزرگان پرسپولیس پول می گیرند، هرچند این پول مشکلی را حل نمی کند.

علیرضا محمد در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، با بیان اینکه به عنوان بازرس باشگاه پرسپولیس به سمت نظارت بر مدارس فوتبال این کشور منصوب شد، گفت: هدف از این طرح تربیت بسیاری است. هر چه بیشتر بازیکنان مستعد در مدرسه فوتبال باشگاه. در شهرهای مختلف مدارس فوتبال فقط آرم پرسپولیس را دریافت می کنند و باشگاه هیچ درآمدی ندارد. کار بزرگی توسط باشگاه انجام شده است و استعدادهای خوب در سطح پایه از طریق بررسی بازدیدکنندگان شناسایی می شوند. بعد از آن بازیکنان برجسته توسط خود باشگاه انتخاب می شوند و دیگر نیازی نیست بازیکنان برای انتخاب در تیم های مختلف به تهران بیایند، بلکه خودمان به شهرهای مختلف می رویم و همه استعدادهای برتر را از آنجا انتخاب می کنیم. جذب جوانان، جوانان و گروه های جوانان.

** مربیان باید به جوانان اعتماد کنند

وی همچنین گفت: در حال حاضر بازیکنی مانند محمد عمری که در تیم بزرگسالان بازی می کند از آکادمی انتخاب می شود. چند بازیکن دیگر به این روش انتخاب شده اند. باشگاه پرسپولیس کار خوبی را آغاز کرده و قصد دارد بازیکنان را از طریق تیم های پایه باشگاه به تیم بزرگسالان برساند. باشگاه های بزرگی مثل بارسلونا از تیم پایه خود تغذیه تیم بزرگسالان را می دهند و این باید در تمام باشگاه های ایران انجام شود. کافی است سرمربیان تیم های بزرگسال به جوانان اعتماد کنند زیرا آنها آینده سازان فوتبال کشورمان هستند. باید برای این برنامه هدف گذاری شود که روند به درستی ادامه پیدا کند تا افراد خوب انتخاب شوند و بهترین ها وارد آکادمی پرسپولیس شوند.

به گفته قرآن جانبازان بیش از 150 میلیون ارزش دارند

پیشکسوت تیم پرسپولیس در پاسخ به اینکه حقوق بزرگسالان خود و سایر پیشکسوتان به عنوان بازرس بین 100 تا 150 میلیون تومان بیشتر از درآمد باشگاه از مدرسه فوتبال است و به دلیل هزینه های پرواز و اقامت در شهرها، پرسپولیس متضرر می شود.وی تصریح کرد: چنین نگاهی بالا بردن خوب نیست و شیطنت است. آنها می خواهند جلوی رشد مدرسه را بگیرند. به گفته قرآن کریم، قیمت پیشکسوتان منتخب طرح بازرسی مدارس تخت جمشید بسیار بیشتر از این حرف هاست. مطمئن شوید که این ارقام بخش خاصی از زندگی جانباز شما را با توجه به هزینه هایی که در حال حاضر وجود دارد پوشش نمی دهد. این افراد به عشق پرسپولیس این مسئولیت را می پذیرند و چهره های یاد شده دلیل عقد قرارداد با این باشگاه نبودند. هنوز قراردادی امضا نشده است، اما مشوق های مالی نقشی ندارند.

** مقدار کم گره از پیشکسوتان پرسپولیس باز نمی کند

وی در خصوص سفر بازدیدکنندگان پرسپولیس به شهرهای مختلف در سال یکی دو روز خاطرنشان کرد: مربی فوتبال در شهر یکی دو نفر نیست، بلکه مربیان زیادی هستند. مطمئن باشید اینطور نیست که یک یا دو روز در سال سفر کنیم. ما در تهران هم کار می کنیم، اما مهم این است که به نظر می رسد برخی نمی بینند که بزرگان این پول را قبول کنند. نمی‌فهمم و نمی‌فهمم چرا به این موضوع این‌طور نگاه می‌شود.

وی افزود: اینکه باشگاه بیش از درآمد خود را برای سالمندان هزینه می کند اصلا صحت ندارد. این عزیزان هر کجا که بروند، می توانند تجارت میلیاردی انجام دهند. آنها در شرایط بد اقتصادی کشور عاشق پرسپولیس شده اند و این اندک گرهی از زندگی آنها باز نمی کند. مطمئناً در آینده باشگاه از این طرح درآمد خوبی خواهد داشت و بازیکنان بزرگی را به تیم بزرگسالان معرفی خواهد کرد. امیدوارم مدارس فوتبال از این طرح حمایت کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا