ورزش

چشم بسته راهی المپیک شدیم/ نقطه ضعف ما عدم شرکت در مسابقات جهانی است

چشم بسته راهی المپیک شدیم/ نقطه ضعف ما عدم شرکت در مسابقات جهانی است

طبق این گزارش شفاف، افشین فرزام درباره نتایج ناژنین ملایی در المپیک توکیو و صعود به نیمه نهایی (A / B) گفت: ما از این نظر مشکلی نداشتیم و کار خود را خیلی راحت انجام دادیم.

سرمربی تیم ملی قایقرانی ادامه داد: هدف این بود که در این بازی ها به مرحله نهایی C برود تا انتظارات بیشتر شود و مرحله به مرحله پیش نرود که در این صورت می توانیم جایگاه ایران را 8 قدم ارتقا دهیم.

فرزام افزود: یکی از نقاط ضعف کار ما این است که 6 سال در جام جهانی یا جام جهانی شرکت نکردیم و تقریباً چشمان بسته به المپیک رفتیم. برای دستیابی به نتایج خوب باید بدانیم که رقبای ما چگونه رقابت می کنند و عملکرد آنها در هر 500 متر چیست.

فرزام با اشاره به تجزیه و تحلیل مخالفان پس از ورود به توکیو گفت: ما در دو روز اول ورود خود بچه ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادیم و خدا را شکر می کنم که او اینجا جواب داد. ما برای شرکت در المپیک ریسک بزرگی کردیم و 2-3 هفته قبل از المپیک شرایط آموزش آخوندها را کاملاً تغییر دادم و با استراتژی ها و تاکتیک های مختلفی که تاکنون جواب داده اند در حال پیشروی هستیم.

وی گفت: “مسابقه ما روز پنجشنبه برگزار می شود و 3 روز فرصت داریم تا ریکاوری کنیم.” بهترین آخوندهای جهان در تیم بودند و می دانستند که کار ما دشوارتر خواهد بود. هر ورزشکاری که می آید یک عنوان جهانی و المپیکی دارد. کشورهای خوبی مانند سوئد ، بلاروس ، کرواسی خارج از رقابت هستند. ما بهترین تلاش خود را می کنیم.

دکمه بازگشت به بالا