ورزش

چرا فولاد باید مظلوم واقع شود/ سهم ما شبکه «شما» هم نیست – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

چرا فولاد باید مظلوم واقع شود/ سهم ما شبکه «شما» هم نیست - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 22:30 روز شنبه به مصاف الوحدات اردن می رود و بدیهی است این بازی به صورت زنده از تلویزیون ایران پخش نمی شود.

در اعتراض به این تصمیم ، سعید سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود خطاب به علی عسگری ، رئیس رادیو و تلویزیون ، از وی خواست تا پخش بازی های فولاد را ادامه دهد. برنامه ریزی.

در بخشی از این خبر ، آذری پیام را خواند: “چرا مردم شجاع خوزستان همیشه احساس می کنند سایه سنگین تبعیض در سازمان شما بر سر آنها است؟ چرا بازی های فولاد خوزستان نباید برای هواداران فولاد و خوزستان مانند دیگر بازیکنان بدون استرس باشد؟ سه نماینده ایران؟ آنها همیشه این س meال را از من می پرسند: “چرا باید مورد آزار و اذیت قرار بگیریم؟” بخشی از نمونه کارهای بازی های ما در آسیا فقط شبکه تلویزیونی شما نیست ، بلکه شبکه ورزش و شبکه دارای سه مکان هستند. “

“آنها گفتند شما نمی توانید حقوق ما را بگیرید ، برو. برادر عزیز من ، تماشای فوتبال تیم فولاد ایران خوزستان از حق لاینفک مردم خوزستان است و با دانش ما ، مطمئن هستیم که شما حق خود را بدست خواهید آورد “امروز بازی بین فولاد خوزستان و الوحده اردن ، مانند دو نماینده شایسته کشور عزیزمان ، از یکی از ایستگاه های رادیویی پخش خواهد شد تا بتوانیم رضایت و رضایت هر کسی را که می شناسیم به ارمغان آوریم. در این کشور. “

در این نامه سرگشاده ، مدیرعامل فولاد ، علی عسگری ، به عنوان رئیس صدا و سیما ذکر شده است که نسبت به روسای سابق این شرکت به فوتبال نزدیکتر است.

دکمه بازگشت به بالا