عمومی

چرا بُغض مردم در قصه خرید سیسمونی نوه آقای قالیباف از ترکیه ترکید؟

چرا بُغض مردم در قصه خرید سیسمونی نوه آقای قالیباف از ترکیه ترکید؟

چون نه تنها خرید زلزله از خارج جرم است و نه منطقی است که روی پای آن مسئول، عمل دختر و داماد یک مسئول نوشته شود. اگرچه در بسیاری از موارد آقازاده ها از اجاره و بدهی پدر استفاده می کنند که نمونه های آن در جمهوری اسلامی بسیار زیاد است، اما در برخی موارد فرزندان مسئولان دارای اراده یا امتیازات شخصی هستند که ربطی به پدر ندارد. ، گامی غیرقانونی بردارید. یا خارج از قانون یا عرف، رابطه و راحتی دستگاه رسمی نظام.

در این موارد در صورت لزوم افسر مربوطه باید مخالفت خود را رسماً اعلام و شکایت را پس بگیرد.
به نظر من این موضوعی است که افکار عمومی آن را درک می کند و به آن توجه می کند، اما با این وجود چرا ماجرای اخیر اینقدر سریع در فضای مجازی و حمله گسترده به آقای کلیباف منعکس شده است؟

جامعه طی چند سال گذشته حداقل سه گزارش و گزارش مستند از تخلفات و تخلفات شغلی و مسئولیت‌های آقای کلیباف در دوران تصدی شهرداری را شنیده است:
1. املاک نجومی
2. تخلف اصلی عیسی شریفی معاون کلیباف
3. سپاه نوار حدود 8 هزار میلیارد اختلاس را فاش کرد
در هر سه پرونده آقای کلیباف ارتباط نزدیکی با مسئولیت خود داشت و پرونده باید در دادگاه علنی رسیدگی می شد و اینکه آیا آقای کلیباف تبرئه می شد یا خیر، ثانیاً پرونده در دادگاه مخفی و یک دادگاه محرمانه رسیدگی می شد. حکم مشکوک صادر شد
در سومین مورد، مقام معظم رهبری که امیدوار بودند همگان دستور صریح و قاطع رسیدگی به این پرونده را صادر کنند، با انتشار این نوار در فضای مجازی، افکار عمومی را متعجب کردند که قطعاً توسط عوامل آن انجام شده است. خود سپاه. به آن می گویند لجن و لجن پراکنی علیه انقلابیون!

علاوه بر این، آقای کلیباف با تمام اطمینانی که ناشی از احساس تسلط است، از حضور حداقل در مصاحبه با یک رسانه یا خبرنگار برای توضیح ادعاهای خود برای مردم خودداری می کند.
همچنین آقای کلیباف به عنوان رئیس قوه مقننه از جمله مسئولانی است که به نام دین، انقلاب، مقاومت، آمریکا ستیزی، روحیه عاشورا و لزوم توجه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موضع نامنسجمی قاطعانه دارد. شرایط شعبه ابی طالب. و تحریم ها همچنان بخش بزرگی از مردم ایران را به فقر و ذلت و بدبختی می کشاند و تاخیر در توافق هر روز صدها میلیون دلار برای کشور هزینه دارد و مانند سایر انقلابیون و مسئولان بصیر! میلیون ها انسان زیر خط فقر زندگی می کنند و میلیون ها خانواده ویران می شوند، رنج مردم طبقه متوسط ​​رنج نمی برند.

ماجرای داماد فرمانده کل قوا درباره مذاکرات برجامی را هم اضافه کنید که اسناد موثق نشان می دهد پسرش برای فرار از تحریم نفت می فروخت و کشتی می ساخت اما آنجا پاسخ معتبری نیست همه این ظلم ها برای ملت است ظلم انقلابی و دین و نفاق را هیچ مسئول و سازمانی تحمل نمی کند.

آیا مردم حق ندارند از خبر زلزله ای که دختر و داماد سردار کلیباف رئیس مجلس انقلاب و ولایی را با این مدل حکومت داری و حکومت داری خریدند، خشمگین شوند؟ ، و برای پرکردن فضای مجازی در تحلیل های مختلف آقای کلیباف؟ !

به نظر من هرکسی که بگوید مردم چنین حقوقی ندارند یا شریک و ذینفع این مدل رقت بار حکومتی در کشور است یا معلول ذهنی است که مسلماً تقصیری ندارد.

دکمه بازگشت به بالا