حوادث و رویداد

پیکر صیادان ایرانی در بندرعباس تحویل گرفته شد

پیکر صیادان ایرانی در بندرعباس تحویل گرفته شد

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به رفتار غیرمعمول گارد ساحلی امارات و قوانین بین المللی و کشته شدن دو ماهیگیر ایرانی ، گفت: دیروز اجساد دو ماهیگیر ایرانی به بندرعباس تحویل داده شد و به شهر سیتوی ارسال شد. بلوچستان پیش رفته است.

به گزارش دنیای 77 ، سردار احمدعلی گودارجی وی ضمن بازرسی از واحد مرزی ساحلی کاشم گفت: “شیرهای ایرانی در آب های خلیج فارس برای ماهیگیری ، تجارت و معیشت زندگی می کنند و در صورت حضور در آبهای منطقه نباید مامورین از کشورهای دیگر شلیک شوند.”

وی با اشاره به رفتار غیرمعمول گارد ساحلی امارات و قوانین بین المللی و شناسایی دو ماهیگیر ایرانی به عنوان عامل مرگ آنها ، اظهار داشت: “چند ماهیگیر ایرانی که در پی وزارت امور خارجه و پلیس مرزی دستگیر شده اند به کشور ما برگشته اند.” بود

این فرمانده مرزی ناجا گفت: امارات متحده عربی به طور رسمی از جمهوری اسلامی ایران عذرخواهی کرده و قول داده است که مطابق با قوانین بین المللی خسارت را جبران کند. شدید۔

گودرجی با اشاره به آموزش صیادان و صیادان ساحلی در قوانین و مقررات بین المللی و مرزی ، اظهار داشت: موارد بسیاری از ورود شهروندان کشورهای همسایه به آبهای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران وجود داشته است که مرزبانان با قوانین بین المللی و رفتار انسانی و شایسته رفتار می کنند. وجود دارد

سرانجام فرمانده مرزبانی ناجا خاطرنشان کرد: ماهیگیران باید با استفاده از تجهیزات مدرن برای استقرار خود از ورود سایر کشورها به دریاها جلوگیری کنند.

به گزارش وب سایت پلیس نیوز ، جمعی از صیادان آزاد شده در اسکله “جاکری” کشم مشارکت کردند ، از فرمانده مرز ناجا استقبال کردند و وزارت امور خارجه و مقامات پلیس مرزی را به خاطر پیگیری از آن ستایش کردند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا