استانی

پیکر” شهید عسگری” در گلزار شهدای اسلامشهر آرام گرفت

به گزارش خبرگزاری دنیای 77 از تهران؛ پیکر مطهر شهید حشمت الله عسگری 39 سال دوری از خانواده و در سطوح مختلف در اسلام ماهار به خاک سپرده شد و در همبستگی با سالروز شهادت بانوی حضرت فاطمه زهرا (س) در آرامگاه ابدی امامزاده اکیل به خاک سپرده شد.

جسد شهید عسگری 33 سال و نه ماه دور از خانواده اش هنگام حفاری اخیر در منطقه شلمچه پیدا شد و توسط DNA آزمایش شد ، پس از سالها پدر و مادرش امروز به همراه مادر و برادرانش به خانه ابدی او رفتند.

با حضور پیکر شهید اصغری در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ، فضای شهر اسلامشهر فضای دوران دفاع مقدس و مردم انقلابی منطقه ، فرمانداران و ایثارگران و همکاران و بستگان شهدا را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گرفت. در امامزاده عكیل (ع) در قبر ابدی در جوار این شهید و پدرش به خاك سپرده شد.

شهید حشمت الله عسگری که در سال 1334 در روستای دیناهبر از توابع شهرستان اراک و در خانواده ای مذهبی متولد شد ، در سال 136666 در آن لشکرکشی به کربلا در منطقه شلمچه برای دفاع از آرمان های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کشته شد. و سرزمین ایران کیان نیروهای متجاوز را در میدان نبرد راستگرایان علیه بی عدالتی به شهادت رساند.

12

دکمه بازگشت به بالا