ورزش

پیروزی سوئیس در بازی پرگل؛صعود سخت

پیروزی سوئیس در بازی پرگل؛صعود سخت

به گزارش خبرگزاری دنیای 77، در دور سوم مرحله گروهی جام جهانی قطر، دو تیم صربستان و سوئیس به مصاف هم رفتند.

در 30 ثانیه اول، سوئیس تهاجمی‌تر شروع کرد و در ثانیه 30 به امبولو اجازه داد تا با ساویچ تک به تک شود که ضربه مهاجم سوئیسی و ضربه ژاکا در ریباند را مهار کرد.

در دقیقه 12 ژیوکوویچ می توانست با یک شوت از راه دور دروازه کوبل را باز کند اما ضربه او به تیرک دروازه برخورد کرد و ولاوویچ قدر این موقعیت را در ریباند ندانست.

در دقیقه 21 ارسال رودریگر از سمت چپ پس از ارسال ناقص پاولوویچ به ساوا رسید و این بازیکن توپ را به شقیری رساند که ضربه او پس از ضربه پاولوویچ دروازه صربستان را بوسید و سوئیس را 1-0 کرد.

ضربه سر زیبای میتروویچ از ارسال تادیچ از سمت راست، صربستان را در دقیقه 27 به تساوی کشاند.

در دقیقه 35 پاس تادیچ با مهار ناقص مدافع سوئیس به ولاوویچ رسید تا این بازیکن با ضربه ای هوشمندانه دروازه سوئیس را برای دومین بار باز کند.

در دقیقه 44، پاس زیبای بازیکنان سوئیس، توپ را به ویدمر در سمت راست رساند و او توپ را وارد دروازه خالی امبولو کرد تا تیمش کار را به تساوی بکشاند.

در دقیقه 47 شقیری توپ را به وارگاس داد و او توپ را برای فرولر روی پایش گذاشت و هافبک سوئیسی برخلاف دستور دروازه بان گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

در دقیقه 82 ضربه ایستگاهی آکانجی به طرز خطرناکی از کنار دروازه صربستان به بیرون رفت.

در دقیقه 89 فاسناخت با ساویچ تک به تک شد و دروازه بان صربستانی ضربه این بازیکن سوئیس را دفع کرد.

در لحظات جانسوز این دیدار، بازیکنان دو تیم با بداخلاقی گرانیت ژاکا درگیر شدند و در نهایت داور به هافبک سوئیسی کارت زرد نشان داد.

در 7 دقیقه وقت تلف شده خطری روی دروازه وجود نداشت تا سوئیس با برتری 3 بر 2 مقابل صربستان به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک هشتم شود و در این دور به مصاف پرتغال می رود. صربستان با یک امتیاز در انتهای جدول قرار داشت.

بیشتر بخوانید:

251254

دکمه بازگشت به بالا