جامعه و خانواده

پوشش درمان کرونا در بیمه تکمیلی فرهنگیان/پرداخت به روز خسارات درمان

پوشش درمان کرونا در بیمه تکمیلی فرهنگیان/پرداخت به روز خسارات درمان

مدیرکل رفاه و مساعدت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به مزایای فرهنگیان از مزایای بیمه تکمیلی خصوصاً در زمان بیماری ویروس کرونا قلب گفت: کلیه مدارک پزشکی دریافتی تا 25 اردیبهشت ماه پرداخت و به روز شده است.

گودرز کریمیفر در مصاحبه با دنیای 77 وی در این باره گفت: امسال بیمه تکمیلی با حق بیمه 49 هزار و 500 تومان خاتمه یافت که اگرچه میزان حق بیمه کم است اما مسئولیت خوبی دارد.

وی افزود: تعدادی از خدمات بالینی و پاراکلینیکی ، جراحی های تخصصی ، ناباروری ، بیماری ویروس کرونا قلب و بیماری های خاص در قالب خدمات بدون سقف ارائه می شود.

وی با اشاره به اینکه مدیرکل بهزیستی و مساعدت وزارت آموزش و پرورش گفت که آرزوی ما این است که هیچ یک از همکاران ما تحت تأثیر کرونا قرار نگیرند ، گفت: “خصوصی و دولتی حقوق می گیرند.

کریمی فر ادامه داد: اگر همکاران ما به 5 هزار و 500 مرکز درمانی پیمانکار مراجعه کنند ، حتی یک ریال پرداخت نمی کنند و فقط با کد ملی پذیرفته می شوند اما در صورت مراجعه به مراکز درمانی غیر قرارداد و ارائه مدارک درمانی خود ، پزشکی خسارت وارده در طی یک هفته کمتر به حساب آنها واریز می شود.

به گفته وی ، تمام اسناد پزشکی دریافت شده تا 25 مه پرداخت و به روز شده است.

در پایان ، مدیرکل رفاه و مساعدت وزارت آموزش و پرورش تأکید کرد: حتی اگر شخصی مدارک خود را ارائه دهد و حق الزحمه خود را پرداخت نکند ، ما مسئولیت داریم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا