استانی

پوستر جشنواره طنز« از سربازی بگو» در قزوین رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری دنیای 77 از کازوین؛ پوستر جشنواره کمدی “به یک سرباز بگو” در مراسمی با حضور محمدرضا امام قلی ، رئیس حوزه هنری کازوین و محمد حسن کریمی ، سرباز بابلی ، به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی ، روز چهارشنبه رونمایی شد. در استان مازندران به بازجوی سیلی خورد.

در دسامبر سال گذشته ، داستان سو abuse استفاده و ضرب و شتم با مفهومی در بابل و در عدالت این شهر خبرساز شد.

ماجرا از این قرار است که بازپرس دادگستری بابل هنگام انجام وظیفه وارد در ورودی ویژه مشتری شد و به دلیل پوشیدن ماسک و مطابق معمول ، معترض وظیفه از وی کارت شناسایی خواست و هدف از بازجویی وی ناراحتی بازپرس بود. با سیلی و دستبند زدن به او.

شکل_2021_4_7-20_18_38_616_ Sn7

پوستر جشنواره طنز« از سربازی بگو» در قزوین رونمایی شد

این موضوع به طور گسترده ای در شبکه های اجتماعی منعکس شد و پس از انکار و تأیید بسیار ، سرانجام توسط امیر دریادار دوم گللامرضا رحیم پور ، رئیس بخش سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح مورد تأیید قرار گرفت.

دریادار رحیم پور درباره این حادثه گفت: با کشف بعد جدیدی از موضوع ، دستوری برای حمایت از حقوق سرباز صادر شد و سرانجام از طریق دفاع از مقامات قضایی و اعمال قانون علیه سرباز حسن کرامی ، بازپرس اذعان کرد به سربازی که اشتباهی مرتکب شده است.

روز چهارشنبه ، به بهانه این رویداد ، مرکز هنری کازینوین از محمدحسن کریمی که از حقوق شهروندی وی زیر سوال رفته بود ، دعوت کرد تا میهمان این استان باشد و از پوستر جشنواره طنز برگزار شده در کازین رونمایی کند. به همین بهانه.

محمد حسن کریمی در جمع خبرنگاران کازوین ، آنچه در حین انجام وظیفه رخ داد و به بازپرس بابلی سیلی زد ، نحوه حمایت از پلیس و دادگستری در استان مازندران را توصیف کرد که سرانجام از بازپرس ناقص عذرخواهی کرد.

گرفتن

بخشهای شعر با مضامین حقوق سربازان ، اسناد ، فضای باراک و اصلاحات نظامی ، جشنواره کمدی “به یک سرباز بگویید” در بخشهای کم داستان برگزار می شود و به برندگان جوایز نقدی اهدا می شود.

مراسم اختتامیه جشنواره با انتخاب نفرات برتر 10 خرداد برگزار می شود.

دکمه بازگشت به بالا