ورزش

پورشیب و علیپور در دیدار رده بندی/تلاش برای کسب ۵ مدال طلا و برنز – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

پورشیب و علیپور در دیدار رده بندی/تلاش برای کسب ۵ مدال طلا و برنز - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، چهارمین دوره لیگ جهانی کاراته در سالن حیدرعلی آذربایجان در حال برگزاری است. f» شهر باکو دنبال ذبیح الله بود پوروشیوا و روزیتا علیپور در دیدار رده بندی فردا یکشنبه روز پایانی مسابقات مدال برنز را از آن خود کرد. تاتامی برو

نماینده وزن 61- کیلوگرم روزیتا علیپور را 5 بر 4 شکست دادشولوهوا“از اوکراین” رام پنج شنبه«2-0 از آلمان» و «مایا سوزوکی» از ژاپن 3-2 و «جولیا» 1-0 در مرحله حذفی آنجلوسایتالیا را شکست داد و نتیجه 1-0 در نیمه نهایی شد.جوهانا نیلسناو سوئد را برای دیدار رده بندی ترک کرد.

ذبیح الله پوروشیوا رهبر تیم ملی کاراته 2-1 در دور اول در وزن 84 کیلوگرمجسی داکستااو فرانسه را جلو انداخت و سپس مساوی کرد.آیخان مامایو«آذربایجان به تساوی یک بر یک و سپس ۷ بر ۶ رضایت داد» محد الجعفریاو اردن را شکست داد. پس از تساوی 4-4 در مرحله حذفی”پیکو شیمادا» از ژاپن طبق قانون سنش (نمره اول) شکست خورد و این ژاپنی به عنوان سرپرست تیم ملی به دیدار رده بندی رفت.

در سایر اوزان مبینا حیدری در وزن 68- زنان با دو باخت و لیلا برجعلی در وزن 68+ بانوان با دو برد و یک باخت از رقابت در مرحله گروهی بازماندند.

در پایان روز نخست این رقابت ها سارا بهمنیار و بهمن عسگری به فینال راه یافتند و طراوت خاکسار راهی دیدار رده بندی شد تا نمایندگان کاراته ایران فردا در روز پایانی شانس کسب 5 مدال طلا و برنز را داشته باشند. .

برنامه مسابقات هیئت ایران در روز پایانی:

فردا 13 شهریور یکشنبه آخرین روز است مصابات از ساعت 11:50 ترابحات خاکسا وزن 55-، رزیتا علیپور وزن 61- و ذبیح الله پوروشیوا مدال برنز وزن 84 را کسب کرد تاتامی دارند می روند.

دیدارهای رده بندی از ساعت 16 آغاز می شود که سارا بهمنیر در وزن 50- کیلوگرم و بهمن عسگری در فینال وزن منهای 75 کیلوگرم برای کسب مدال طلا به مصاف حریفان خود می روند.

مرحله نهایی لیگ جهانی کاراته وان در سال 2022 جمعه 11 شهریور 247 کاراته سازمان بهداشت جهانی از 58 کشور به میزبانی آذربایجان آغاز شد.

دکمه بازگشت به بالا