استانی

پنجمین اقدام فراگیر تعمیرات و بهینه سازی شبکه های توزیع برق در قزوین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دنیای 77 کازاوین؛ در یک برنامه عملیاتی جامع برای بهینه سازی شبکه برق در استان کازوین ، سعید دو بهادی بند چگینی گفت: “ما باید بتوانیم هزینه های برق استان را در فصول مختلف مدیریت کنیم و فرهنگ استفاده بهینه در جامعه را برای پاسخگویی به تقاضا گسترش دهیم برای برق

وی افزود: علاوه بر فرهنگ سازی در شرکت توزیع نیروی برق ، اقدامات فنی و مدرنیزه سازی شبکه و استفاده از سیستم های جدید برای افزایش کارایی شبکه و بهبود کیفیت خدمات را انجام داده ایم.

چگنی گفت: “همزمان چهارمین مرحله جامع و هماهنگی با تعمیرات کلی در سراسر کشور و همچنین پنجمین مرحله جامع بهینه سازی شبکه های توزیع نیروی برق در استان کازوین ، امروز ، پنجشنبه ، 30 بهمن و فردا ، جمعه 22 مارس.

بهادیوند

چگینی گفت: 24 هزار و 700 چراغ برای تنظیم روشنایی معبر تنظیم شده است که در نتیجه 5.5 مگاوات تقاضا کاهش می یابد.

وی گفت: “به عنوان بخشی از کنترل روشنایی معبر ، این کار با ایجاد درک 20 متری انجام شد و کار دیگر روشنایی معابر با استفاده از اینترنت اشیا است و این پروژه تحقیقاتی برای اولین بار در حال انجام است در استان قزاقستان.

مدیرعامل توزیع نیروی برق استان کازوین یادآور شد: در این عملیات 30 چراغ خیابانی ویژه با استفاده از اینترنت اشیا the در بلوار امیرکبیر نصب می شود که می تواند در ساعات مختلف شب برق تولید کند تا از اتلاف انرژی جلوگیری شود.

چگنی گفت: پروتکل اینترنت اشیا در خط کاری خوبی قرار دارد که می تواند تا 8 کیلومتر مسافت را طی کند و ما آن را در بلوار امیرکبیر پسر عموی خود کار کردیم ، که باعث کاهش هزینه برق و تعمیرات و اندازه گیری های موقتی می شود ، باعث افزایش طول عمر لامپ و احتمال تنظیم شدت. “نور جای خود را پیدا کرده است.

وی گفت: با این کار می توان چراغ های روشن و خاموش را کنترل و کنترل کرد و زمان شروع و توقف را می توان به صفحه کنترل تنظیم کرد و بازده سرمایه گذاری ظرف دو سال تعریف می شود.

دستگاه + واحد پول + رمز عبور

چگینی در مورد ارز رمزنگاری شده گفت: به منظور جلوگیری از استفاده از برق از طریق ارز رمزپایه غیر مجاز ، 25 تیم بازرسی و نظارت با همکاری دستگاه قضایی و انتظامی این دستگاه ها را شناسایی و جمع آوری کرده اند.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 78 مرکز از جمله 1836 مولد ارز رمزنگاری شده با مصرف برق 63 میلیون و 1،000،000 کیلووات ساعت شناسایی و جمع آوری شده است.

مدیرعامل توزیع نیروی برق کازوین گفت که از میزان محاسبه شده این مواد معدنی 6 میلیارد و 600 میلیون تومان صرفه جویی کرده و 25 میلیون تومان ضرر کرده است.

استراتژی 22

چگینی یادآور شد: قسمت دیگر این عملیات ترکیب ساعتهای نجومی است. در این حالت 28 تیم با استفاده از 5 تکنسین فنی ساعتهای نجومی را تنظیم می کنند که این امر به کاهش هزینه برق کمک می کند.

وی گفت: همچنین ، ترویج فرهنگ استفاده از نرم افزار “My Power” در کرونا می تواند بسیار م effectiveثر باشد و این روش از مراجعه حضوری به دفاتر قدرت برای دریافت خدمات جلوگیری می کند که این امر در تأمین سلامت شهروندان در تاج “

مدیر عامل توزیع نیروی برق استان کازوین افزود: متقاضیان و مشتریان برق می توانند با استفاده از این نرم افزار بدون نیاز به مراجعه به اداره برق در غیاب خود ، خدمات مورد نیاز خود را بدست آورند ، در صورت تماس با مشتریان برای نصب این نرم افزار ، کمک های لازم انجام می شود.

برق د

چگینی گفت: “اقداماتی برای صرفه جویی و مدیریت هزینه برق در حال انجام است و ما امیدواریم که با همکاری مردم به اهداف تعیین شده دست یابیم.”

دکمه بازگشت به بالا