ورزش

پرسپولیس مدارک جدیدی از حوادث اصفهان به سازمان لیگ ارائه کرد

پرسپولیس مدارک جدیدی از حوادث اصفهان به سازمان لیگ ارائه کرد

به گفته شاف ، در پی پیگیری ها و مکاتبات باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس ، با استناد به باشگاه پرسپولیس ، اسناد جدیدی به سازمان لیگ ارسال شده است.

شواهد جدیدی از جمله نامه ای از باشگاه پرسپولیس همراه با اسناد بازداشت شدگان ساكن اصفهان و عکس های ارتباط احتمالی این دو با یك باشگاه لیگ برتر ارائه شده است. .

باشگاه پرسپولیس به منظور حمایت از خواسته های هواداران و جلوگیری از تکرار این حوادث و اتفاقات برای سرخپوشان و بدون شک برخی به دنبال موضوعات خاص بودند و باعث یک حادثه مهلک شدند و رفتار آنها تهدیدی برای زندگی سرخپوشان محسوب می شد ، می خواهد نتیجه گیری کاملی داشته باشد.

حقوق هواداران پرسپولیس و همه هوادارانی که صمیمانه از مهمانی های مورد علاقه خود حمایت می کنند ، دانستن جزئیات پرونده و پیگیری باشگاه پرسپولیس است.

امید است سازمان لیگ و همه عوامل ورزش و فوتبال اقدامات لازم و مجاز را برای جلوگیری از این اقدامات شنیع و مهلك انجام دهند كه عواقب جبران ناپذیری خواهد داشت و در اسرع وقت حكم نهایی خود را صادر خواهد كرد.

ما می خواهیم از هواداران پرسپولیس و تیم های دیگری که برای شناسایی این پسر و دلایل آن به کمک باشگاه آمده اند ، تشکر کنیم.

دکمه بازگشت به بالا