ورزش

پرسپولیس با «تغییرات» زیاد برنده شد/ قفل پای «جدیدها» باز نشد! – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، در ادامه رقابت های فوتبال شانزدهمین دوره فینال جام حذفی ، تیم مسین نوین از ساعت 15 امروز در ورزشگاه امام (ع) کرمان از پرسپولیس استقبال کرد که این یک برد 3 بر صفر بود. سفید کمال کامیابی نیا (38) و امید را به پایان رساند عالیشاه (58 و 64) برای پرسپولیس گلزنی کرد.

پرسپولیس در این مسابقه با ترکیب بوژیدار رادوسوویچ، سید جلال حسینی (محمد 0 محمد انصاری) ، محمد حسین کنعانی زادگان ، مهدی شیری ، سعید سعید آقایی ، کمال کامبی نیا ، میلاد سرالاک (محمد 78 محمد شریفی) ، مهدی ترابی ، امید عالیشاه (E 78 احسان پهلوان) ، مهدی ابی (S0 سیامک نعمتی) و مهدی مهدیخانی (Shah0 شهریار موگالو) به میدان رفتند.

پرسپولیس با «تغییرات» زیاد برنده شد/ قفل پای «جدیدها» باز نشد! - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار با مس نوین

سفید تهرانی که فکر می کرد رسیدن به دروازه حریف کارمانی کار آسانی است آن ها خواهند آنها از ابتدای بازی حمله به دروازه مس را آغاز کردند و در دقیقه 17 به گل رسیدند ولی داور صحنه را آفساید اعلام کرد.

نیم تخت جمشید اولین او موقعیت های زیادی را در دروازه حریف ایجاد کرد ، پس از آنکه فشار زیادی به دروازه میزبان وارد آورد ، سرانجام کمال کمایبی توانست با کمک نیا هدر در دقیقه 38 گلزنی کند. اولین به دست آورد

در دقیقه 42 مهدی ترابی در محوطه جریمه موقعیت خوبی پیدا کرد که ضربه او به تیر افقی دروازه برخورد کرد. یک دقیقه بعد مهدیخانی درست قبل از ورود به توپ نتوانست آن را بزند تا توپ از روی دروازه عبور کند و به بیرون رفت.

پرسپولیس با «تغییرات» زیاد برنده شد/ قفل پای «جدیدها» باز نشد! - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

در نیمه دوم سفید به نظر می رسید که کسی از این بازی به عنوان یک بازی تدارکاتی با همان آرمانهای هجومی بالا استفاده می کند. آغاز و میزبان کارمانی موقعیت های زیادی را در دروازه ایجاد کرده است.

در نیمه دوم امید عالیشاه او یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس بود و در هر طرف زمین ظاهر شد و همچنین دو گل در مس به ثمر رساند تا نقشی اساسی در پیروزی داشته باشد. سفید وجود دارد عالیشاه او در دقایق 58 و 64 توانست دو گل برای تیمش به ثمر برساند.

گل محمدی که از این مسابقه برای تغییر ترکیب بازیکنان و نیمکت نشینانش استفاده می کرد ، در دقیقه 70 سه تغییر همزمان انجام داد و هشت دقیقه بعد نیز دو تغییر همزمان با بازیکنان اصلی انجام داد. E آنها که روی نیمکت بودند به زمین اعزام شدند.

پرسپولیس با «تغییرات» زیاد برنده شد/ قفل پای «جدیدها» باز نشد! - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

شهریار مغانلو مهاجم جدید پرسپولیس در دقیقه 30 به میدان آمد تا اولین بازی رسمی خود را با پیراهن این تیم انجام دهد. در ضمن مهدی ترابی هم در تیم اصلی است سفید این اولین بازی بود E به تیم برگشت.

در دقیقه 7 موگانلو با یک تور خالی یک موقعیت عالی بدست آورد. در این صحنه مهدی ترابی از جناح راست وارد زمین می شود و توپ زمینی را برای موگانلو ارسال می کند. ولی در اوه آن توپ از دروازه ممنوعیت این بازیکن به بالای توپ هم رسید!

مهدی ترابی و شهریار مقانلو دو بازیکن جدید هستند سفید در نیم فصل دوم علی رغم تلاش آنها نتوانستند دروازه حریف را باز کنند. ترابی او چندین موقعیت خوب داشت که یکی از آنها ضربه تیر افقی بود. مغانلو او هم دروازه خالی را زد.

دکمه بازگشت به بالا