حوادث و رویداد

ورود دادگستری گلستان به پرونده تعرض به سبزی فروش گرگانی

ورود دادگستری گلستان به پرونده تعرض به سبزی فروش گرگانی

دنیای 77/ گلستان با ورود جدی قوه قضائیه، پرونده درگیری مسئولان سد معبر با سبزی فروش گرگانی روی میز هیات حفاظت شهروندی دادگستری گلستان قرار گرفت.

حیدر آسیابی در گفت وگو با دنیای 77، با اشاره به اینکه قوه قضاییه کرامت انسانی را خط قرمز خود در اجرای قانون می داند، اظهار کرد: احترام به کرامت انسانی و حقوق شهروندی که بحمدالله در اکثر موارد به درستی و کامل انجام می شود.

وی با بیان اینکه پس از دریافت گزارشی از سوی ماموران شهرداری گرگان مبنی بر برخورد یک کاسب با ما، موضوع را جدی گرفتیم، گفت: این پرونده روی میز هیات حمایت از حقوق شهروندی دادگستری گلستان گذاشته شده است.

رئیس کل دادگستری استان گلستان تاکید کرد: هیات حفاظت شهروندی دادگستری گلستان برای بررسی ۶ پرونده نقض حقوق شهروندی تشکیل جلسه داده است.

همخوانی داشتن

وی با بیان اینکه محدوده فعالیت همه دستگاه ها را قانون مشخص می کند، افزود: چارچوب برخورد با افراد حتی اگر مجرم و متخلف باشند باید بر اساس قانون و حفظ کرامت انسانی و اسلامی باشد و این امر برای ما در جامعه یک امر ضروری است.” اصل اساسی.” اسلامی است.

به گزارش دنیای 77، چند روز پیش فیلمی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که نشان از برخورد بسیار بد ماموران پاسگاه شهری با عابران پیاده شهرداری گرگان دارد. به نظر می رسد نظام جدید دادگستری به ویژه در استان گلستان سرمایه اجتماعی را کاهش می دهد اما پاسخگوی پاسخگویی اجتماعی نیست، اعتماد عمومی به قوه قضائیه را افزایش می دهد و پرونده ها را سریع و با اخلاق مدیریت می کند که می تواند به عدالت اجتماعی در جامعه دست یابد.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا