حوادث و رویداد

وجود بیش از ۵۰۰۰۰ پلیس افتخاری در کشور/ ساخت ۵۰۰۰۰ واحد مسکونی سازمانی در دستور کار فراجا

وجود بیش از ۵۰۰۰۰ پلیس افتخاری در کشور/
ساخت ۵۰۰۰۰ واحد مسکونی سازمانی در دستور کار فراجا

دنیای 77/ خراسان شمالی فراضا معاون نیروی انسانی نیروی انسانی از وجود بیش از 50 هزار پلیس افتخاری در کشور خبر داد.

سردار محمد زارعی روز 25 تیرماه با حضور تیمی از خبرنگاران استان در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه نیروهای فراضه با کمبود مواجه نیستند، گفت: اما همانطور که از ماموریت های امروز بر می آید.این منظر. ” فرازا متنوع تر و پیچیده تر شده و حوزه کاری آن روز به روز در حال گسترش است.

وی بیان کرد: بنابراین باید ابتدا نیروی مناسب را جذب کرد و سپس آنها را تربیت کرد.

سردار زارعی با اشاره به وجود نیروهای افتخاری پلیس افزود: این افراد به صورت داوطلبانه به اعضای پلیس افتخاری اعم از اساتید دانشگاه و دانشجویان پیوسته اند.

وی ادامه داد: این افراد معمولا در مسائل فرهنگی به فرجه کمک می کنند و البته گاهی هم نظرات جامعه را بیان می کنند و ما هم از این دیدگاه ها استفاده می کنیم.

معاون منابع انسانی فرازار گفت: فرازار برای این افراد منفعت مادی ندارد، اما فرصت هایی را در اختیار آنها قرار داده است که مهم ترین آنها در اولویت قرار گرفتن این افراد در هنگام جذب نیرو است.

وی در خصوص جذب نیرو در نیروی بانوان افزود: اساس جذب نیرو در فرج ماموریتی است به طوری که برخی از ماموریت ها فقط توسط آقایان انجام می شود و بیشتر ماموریت هایی که در نیروی انتظامی انجام می شود انجام می شود. همچنین توسط مردان حمل می شود.

سردار زارعی افزود: در برخی از ماموریت ها نیاز به حضور بانوان است که البته حداقل نیاز در این بخش است و هیچ کمبودی برای بانوان فراز وجود ندارد.

در پاسخ به این سوال که اولویت فرازا برای جذب افراد چیست؟ وی تصریح کرد: شرایط استخدام در فرجت برای همه افراد یکسان است اما باید شرایط پلیس بودن را در نظر بگیریم.

فراز معاون اداره منابع انسانی گفت: تقریباً هر روز در کشور شاهد شهادت یا جانبازان نیروی انتظامی در مأموریت ها هستیم. در دستور کار. ولایت مدار بودن و بودن.

وی با اشاره به کمپ های اسکان و ساخت مسکن برای نیروی انتظامی گفت: مسکن کارمندی یکی از اولویت های فراز است و حدود 60 تا 70 درصد از بودجه یک خانواده برای مسکن در برخی شهرک های متوسط ​​هزینه می شود.

سردار زارعی تاکید کرد: بنابراین از آنجایی که ستاد مرکزی و سپس ستاد استانی در استان ها تشکیل شد، فرماندهی ستاد استان بر عهده فرمانده نیروی انتظامی همان استان است و برای شناسایی زیرساخت های آن تلاش می شود. . مانند زمین و امکانات لازم و تاکنون اقدامات خوبی انجام شده است.

وی گفت: ساخت حدود 50 هزار واحد مسکونی نهادی در دستور کار فرازار قرار گرفته و مقدمات آن آغاز شده و کلنگ زنی در برخی نقاط کشور انجام شده و طبق برنامه ریزی انجام شده طی یک سال اجرا خواهد شد. دوره پنج ساله.”

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا