استانی

واکنش دانشگاه علوم پزشکی به آبی شدن مشهد

واکنش دانشگاه علوم پزشکی به آبی شدن مشهد

دنیای 77 / رجوی خراسان مشهد ، معاون علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ، درباره “آبی” مشهد دوباره گفت: “ما در حال تماس با محافظه کاران نرم افزار” ماسک “هستیم تا ببینیم آیا خطایی رخ داده است یا نه.

مهدی کلیان در گفت وگو با دنیای 77 ، درباره وضعیت آبی مشهد در نرم افزار ماسک اظهار داشت: نرم افزار ماسک در اختیار وزارتخانه است و هیچ کنترلی بر آن نداریم. در هفته های اخیر ، شاهد افزایش میزان مشاهدات ، مجامع و بازدید از پروتکل های بهداشتی بوده ایم.

وی افزود: از اواخر دی ماه با بررسی روند روزانه پذیرش در بیمارستان های قربانیان سلطنت در خراسان رجوی ، به طور متوسط ​​7 تا 10 مورد افزایش داشته ایم.

قلیان خاطرنشان کرد: تعداد بیماران سرپایی از حدود 1400 نفر در ابتدای فوریه به حدود 2000 نفر افزایش یافت و ما شاهد افزایش 60،000 بیمار سرپایی در مراکز کرونا هستیم.

مشهد ، معاون علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به اینکه وضعیت مشهد از زرد به آبی تغییر کرده است ، خاطرنشان کرد: شاید متولیان نرم افزار ماسک بر اساس موفقیت یا مقایسه با سایر قسمت ها ، رنگ آبی را برای مشهد تعیین کرده اند. کشور. در این طرح رنگی جدید ، شهر کشمیر نیز نارنجی است ، از طرف دیگر شهرهای همسایه و زیرمجموعه های آنها مانند خلیل آباد ، بردسکن و کو سرخ دقیقاً در همان موقعیت و هنوز زرد هستند.

هوکا خاطرنشان کرد: به دلیل این اعتراضات که در مشهد نیل و کامالای کشمیر است ، ما نامه ای به وزارتخانه نوشتیم و علی رغم دسترسی به آمار ، مجدداً آمار را برای بررسی وضعیت شهرها ارسال کرده ایم. رنگ شهرها ممکن است در روزهای آینده بررسی شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا