حوادث و رویداد

واژگونی مرگبار پژو۲۰۶ در بزرگراه آیت‌الله هاشمی

واژگونی مرگبار پژو۲۰۶ در بزرگراه آیت‌الله هاشمی

آیت الله هاشمی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از فوت یک نفر بر اثر واژگونی خودرو در بزرگراه رفسنجانی خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت وگو با دنیای 77. وی در این خصوص گفت: ساعت 15:50 امروز حادثه تصادف در بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی، ورودی اشرفی اصفهانی شمالی، به سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اطلاع داده شد و بلافاصله ستاد پیگیری شد. وی با دریافت خبر این حادثه نیروهای آتش نشانی ایستگاه شماره 94 را به محل اعزام کرد.

وی در ادامه با اشاره به حضور آتش نشانان در محل حادثه گفت: آتش نشانان با رسیدن به محل متوجه شدند که راننده یک دستگاه پژو 206 به دلایل نامعلومی هنگام رانندگی کنترل خودرو را از دست داده و در جاده واژگون می شود. پس از برخورد به گاردریل متوقف شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه این خودرو دارای سه سرنشین مرد بود که همگی 20 ساله بودند، گفت: دو سرنشین قبل از رسیدن آتش نشانان به محل حادثه از خودرو خارج شدند. با وجود این حادثه راننده در داخل کابین محبوس شد و در این راستا ماموران آتش نشانی با استفاده از تجهیزات مخصوص کابین خودرو را بریده و راننده محبوس شده را تحویل عوامل اورژانس دادند.

ملکی افزود: پس از انتقال این جوان 20 ساله به اورژانس و بررسی علائم حیاتی مشخص شد که در همان لحظات اولیه تصادف و به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه آتش نشانان خودرو را به محل امن در حاشیه جاده منتقل کردند، گفت: آتش نشانان پس از انجام اقدامات لازم و ایمن سازی محل حادثه را تحویل گرفتند. افسران پلیس راهنمایی و رانندگی

وی در ادامه درباره علت این حادثه گفت: کارشناسان پلیس راه اقدامات خود را برای بررسی علت این حادثه آغاز کرده اند و علت این حادثه از سوی ماموران پلیس راه اعلام می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا