حوادث و رویداد

هنوز اقدامی برای واکسیناسیون آتش نشانان صورت نگرفته است/خطر ریه آتش نشانان را تهدید می کند

هنوز اقدامی برای واکسیناسیون آتش نشانان صورت نگرفته است/خطر ریه آتش نشانان را تهدید می کند

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: هر وقت صحبت از واکسیناسیون آتش نشانان می شود ، گفته می شود آتش نشانان از قبل واکسینه می شوند ، اما نمی دانیم این چند روز چه زمانی به پایان می رسد.

سید جلال ملکی در مصاحبه با دنیای 77 ، وی در مورد وضعیت تزریق واکسن کرونا به آتش نشانان اظهار داشت: علی رغم پیگیری هایی که برای تزریق واکسن کرونا به آتش نشانان انجام شده ، هنوز اقدامی انجام نشده است.

وی با اشاره به وعده های داده شده به سازمان آتش نشانی تهران گفت: همیشه قول داده شده است اما هیچ اقدامی انجام نشده است. ما چه به صورت رسمی و چه غیررسمی شنیده ایم که برخی از کارمندان در حال واکسیناسیون هستند ، اما هنوز واکسنی برای آتش نشانانی که پس از کارگران پزشکی مشاغل پرخطر دریافت می کنند و بدون وقفه کار می کنند ، وجود ندارد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: هر وقت صحبت از واکسیناسیون آتش نشانان می شود گفته می شود که کارگران اولیه طی چند روز آینده واکسینه می شوند اما نمی دانیم این چند روز چه زمانی به پایان می رسد.

وی افزود: امیدواریم واکسن نیروهای آتش نشانی به زودی موثر واقع شود.

مالکی گفت: “وقتی پالایشگاه آتش گرفت ، آتش نشانان برای چند روز بر روی زبانشان بودند و همه از آنها تشکر کردند ، اما پس از آن هیچ کس در مورد واکسن صحبت نکرد.” با وجود دود ناشی از آتش سوزی که آتش نشانان با آن روبرو هستند ، همیشه خطر بزرگی برای ریه های آنها وجود دارد.

وی ادامه داد: آتش نشانان احساس می کنند در این زمینه با آنها بی گناه و بی گناه رفتار شده است؛ اما آتش نشانان همچنان در کف زمین فعال هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا