حوادث و رویداد

هشدار و آماده‌باش مدیریت بحران درپی پیش‌بینی بارندگی و کاهش دما در تهران

هشدار و آماده‌باش مدیریت بحران درپی پیش‌بینی بارندگی و کاهش دما در تهران

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به هشدار زرد کاهش دما و بارندگی در مناطق مختلف استان تهران به مردم هشدار داد و از آمادگی تجهیزات امدادی و خدماتی خبر داد.

به گزارش دنیای 77، آنلاین حامد یزدی با اشاره به اخطار زرد امروز سازمان هواشناسی مبنی بر کاهش دما در استان تهران گفت: بر اساس گزارش سازمان هواشناسی استان تهران فردا پنجشنبه 19 آذرماه در ارتفاعات بارش باران پیش بینی می شود. و شمال غرب استان.

وی افزود: همچنین بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی در روز جمعه 20 آذر در ارتفاعات، شنبه 21 آذر در نیمه شمالی و یکشنبه 21 آذر در استان تهران بارش باران، مه، گاهی رعد و برق خواهد بود. ، وزش باد شدید موقتی، بارش باران در ارتفاعات. برف و تمایل به کاهش دما به ویژه در نواحی شمالی استان خواهیم داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در این زمینه با اشاره به اینکه مدیریت بحران توصیه های لازم را برای برخورد با امدادی، خدماتی، انتظامی و … ارائه کرده است، خاطرنشان کرد: دامداران و سایر کاربران باید نسبت به این مشکل آگاهی داشته باشند و از بالا رفتن از ارتفاعات خودداری کنند. سواحل رودخانه ها و کانال ها و غیره همچنین به تمامی افرادی که می خواهند در مسیرهای کوهستانی و جاده ای تردد کنند توصیه می کنم تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند تا در صورت بروز حادثه مجهز شوند.

بیشتر بخوانید:

این نکات را هنگام رانندگی در روزهای برفی و بارانی جدی بگیرید

یزدی آنلاین هوشیاری کامل نیروهای امدادی و عملیاتی استان تهران را نیز ضروری دانست و گفت: اقدامات و اقدامات لازم در این زمینه در سطح مناطق آسیب دیده انجام شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا