عمومی

نیروگاه منتظرقائم فردیس گازوئیل مصرف می‌کند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

نیروگاه منتظرقائم فردیس گازوئیل مصرف می‌کند - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ماهر ، ابوالفضل اینانلو وی بعدازظهر چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش در شهر فریدیس اظهار داشت: سیستم آموزشی نمی تواند بدون مشارکت سایر م institutionsسسات به تنهایی مشکلات این حوزه را حل کند و نیاز به مشارکت مردم دارد اما شورای آموزش زمینه خوبی را فراهم کرده است. .

وی گفت: شورای آموزش و پرورش از نظر رهبران عالی مقام ویژه ای دارد ، چنانكه وی در این باره گفته است: “شوراهای آموزش و پرورش تبلور خواست مردم و مشاهده جهانی آموزش است” كه اهمیت آن را نشان می دهد.

باید شرایط فردیس مشخص شود

فرماندار فردیس با اشاره به اینکه چند سال از شهر شدن فردیس می گذرد ، از نماینده مجلس انتزاع کامل شهر ، تعیین جرم و استقلال شهرداری و آموزش و پرورش شهر را خواستار شد.

وی با یادآوری اعتبارات دولتی اختصاص یافته به بخش آموزش و پرورش شهرستان و استفاده از ظرفیت خیرین كه اخیراً دو مدرسه آنها تخریب شده است ، از آمادگی فرماندار برای تأمین اعتبار از منطقه ارزش افزوده روستاهای غیر از روستاها برای بازسازی و اصلاح مدارس خبر داد. .

اینانلو سرانجام ، به موضوع آلودگی هوا و عدم تأثیر گازوئیل مورد استفاده در تولید آلودگی توسط نیروگاه مونتزر گیم اشاره شده است: این نیروگاه از سال 1994 استفاده از مازوت را متوقف کرده و آلودگی هوا در حال حاضر تحت تأثیر آلودگی در استان تهران است.

دکمه بازگشت به بالا