عمومی

نمایشگاه فرصت‌های شغلی آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر برپا شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

نمایشگاه فرصت‌های شغلی آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر برپا شد - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

عبدالمجید درهکی آنلاین در گفتگو با خبرنگار آنلاین با اشاره به اینکه ظرفیت بخش دولتی و خصوصی در زمینه اشتغال در 15 غرفه در معرض دید عموم قرار گرفته است، گفت: این نمایشگاه با کیف دوزی بهترین ظرفیت تولید و اشتغال زایی را خواهد داشت. چرم، نقاشی چرم، خیاطی، جوشکاری، ساختمان هوشمند، ماشین آلات دقیق، الکترونیک، گل فروشی، نجاری، فرش بافیتعمیر دستگاه خنک کننده نمایش داده می شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر با اشاره به برنامه هفته ملی مهارت گفت: به مناسبت این هفته از 10 تیرماه تا 15 مردادماه در مصلی نماز جمعه بوشهر سفره خدمت برگزار کرد.

درهکی وی میز خدمت را پاسخگوی نیازها و مطالبات مردم دانست و گفت: در این برنامه آموزش های فنی و حرفه ای، انواع و مکان های آموزش های مهارتی و انطباق با نیازسنجی بنگاه اقتصادی ارائه می شود.

وی با اشاره به راه اندازی نمایشگاه مهارت آموزی کارآموزان استان بوشهر خاطرنشان کرد: به منظور آشنایی مردم و به ویژه خانواده ها با برنامه های مهارت آموزی و دستاوردهای کارآموزان، نمایشگاه مهارت آموزی استان بوشهر راه اندازی شده است.

درهکی هفته ملی مهارت فرصتی مغتنم برای شناسایی و بکارگیری مهارت ها در جهت توانمندسازی جامعه است و بیان می کند: هدف از برپایی این نمایشگاه تبیین نقش و جایگاه آموزش های فنی و حرفه ای، معرفی و آشنایی اقشار مختلف جامعه با مهارت است. آموزش. نقش در ایجاد اشتغال پایدار در سطح استان بوشهر.

دکمه بازگشت به بالا